Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Capricorn
Skrevet

Hmmm... jeg er invitert til å møte familien til den nye kjæresten min, dvs bestemora. Det er koselig, men bestemora vil også treffe eksdama hans samtidig... eller heller treffe hun(??)

DET synes jeg blir litt rart. De har riktignok et barn sammen, men hvorfor skal jeg og hun være der samtidig som meg... Jeg synes det er sprøtt og jeg vil ikke sitte der sammen med henne. Jeg synes det er ydmykende. Visst det var slik at hun ville møte oldebarnet sitt så er jo det flott, men eksdama trenger strengt talt ikke være der?

Hun mente at det ikke burde bli noe problem, men kjæresten min og faren hans forstår jo meg godt at jeg ikke vil gå da. Kjæresten min synes ikke eksdama burde være der i det hele tatt. Det ordner seg nok, men jeg kunne tenkt meg å høre noen innspill fra andre... Noen meninger der ute? Noen som har vært i en sånn situasjon?

Hjelp.... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Helt ærlig så ser jeg ikke problemet. Dette er jo moren til din kjærestes barn, og du kan like godt begynne å forholde deg til henne først som sist! Jeg synes faktisk du bare lager unødvendig drama ved ikke ville møte henne. Og hvorfor i alle dager er det ydmykende for deg å møte henne??

Gjest Capricorn
Skrevet

Jeg har ikke noe imot å møte henne, men jeg har jo ikke møtt familien hans enda (utenom foreldrene) og synes det er veldig ekkelt å sitter der sammens med henne på første møtet. Kunne nå ha drøyet det litt så jeg fikk en sjangse til å bli kjent med dem...

Skrevet

Det sies at det er bedre å hoppe i det enn å krype..........

Men jeg skjønner deg å.

Men jeg skjønner ikke bestemoren som på død å liv må ha dere begge samtidig.:klø:

Godt kjæresten din skjønner deg da :)

Jeg har god kontakt med mine x svigerforeldrer,men er da ikke der når min x nye er der.Men jeg snakker også med henne når jeg må...

Men rett ryggen,og still opp du.Du har ingen ting å tape..

Gjest Capricorn
Skrevet

Tusen takk :klem: Godt at noen forstår. Jeg har ikke noe imot å møte henne, men jeg kjenner ikke familien enda og jeg føler meg ikke sikker på dem. Men jeg vil jo bli kjent med dem og få et godt forhold til dem alle sammen. Synes bare det er så tidlig i forholdet enda. Det er ikke snakk om uker en gang... :sjenert: og jeg vil ikke skape noe drama i det hele tatt.

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke syns det er noe gøy å møtte møte henne samtidig som hans foreldre.

Det kan være en fordel å bli litt husvarm før man skal møte eksen hans.

Gjest Capricorn
Skrevet

Ja, det jeg og tenkte... :klø: Takk for støtten.

Skrevet

Bra kjærestem din forstår! Jeg hadde ikke gått med på å bli introdusert til kommende svigerfamilie med kjærestens X tilstede! Greit nok at du må ha et forhold til henne på grunn av ungen, men det er fullt mulig å gjøre alt til sin tid... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...