Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på hvorfor den jeg var gift med ikke får det så bra som hun ønsker. har vært i en skilsmisse et år nå og jeg selv har det helt topp men den persjonen som ville forlate/har forlatt etter hun fant seg en annen har det ikke bra. (jeg sitter ikke med noe "vi ha henne tilbake eller noe sånt" vi har barn og vi må nok desverre ha den kontakten. siden bruddet har vi så og si ikke pratet med sammen. så hun er jo ikke den persjonen som har villet pratet om dette, men det er jo heller ikke noe å prate om!! men vis jeg villet funnet meg ei ny ei og villet tatt ut skillmisse så har jo jeg latt den andre være i fred og koset meg med det nye livet mitt. men hun lar meg ikke være i fred Feks: hun har jo hele tiden "fått" det som hun villet da med hjem, barn og eiendeler. hun bruker advokat som er en pådriver!! men jeg har sagt det hele tiden du får det som du vill men alika vell så lager hun bråk av det også. vi var i retten for å få til en god avtale om barna (en avtale som jeg har vært enig om hele tiden 50/50 men hun virker ikke som hun ble fornøyd hm. blir jo litt frustrert av henne. andre ting hun gjør er at hun bruker barna for det hun kan. er det sånn at hun ikke vet enda hva hun vil eller? hvorfor klarer hun liksom ikke å godta det hun selv ville? eller for å si det på denne måten hvorfor vil hun ikke bli ferdig med meg? ville jo tro det at jo fortere jo bedre eller. men hun har holt på nå over et år og jeg er så lei av dette. har bare en ting å si LA meg være i fred!!!

det er sikker noen som har erfaring med lingnende ting håper at jeg får noen innspill på dette takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei gjest!

Kanskje hun har funnet ut at det ikke er grønnere på den andre siden??

Og det valget hun tok,kanskje ikke var det beste....

Man vet hva man har,ikke hva man får!!

Skjønner at du blir lei.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har sikkert rett i det du skriver. det virker sånn på meg også. men er det sånn at når man tar et sånt valg og finner ut etter ei lita stund at det var feil valg man tok så kan man bli "grusom" ovenfor den man forlot? eller er det en måte å prøve å få den man forlot til å forstå at at valget var galt? (hva kan man si?) synes jo det er en "syk" måte å vise det på!!

Gjest Gjest
Skrevet

En venninne av meg forlot mann og barn for et halvt år siden.

Hun hadde regnet med alle reaksjoner: At de skulle bli knust, at de skulle trygle og be, at huset ville bli bare rot og at ungene ville bli med henne.

Det eneste hun ikke hadde regnet med, var at de ville ta det svært pent, ja faktisk som en lettelse! Ungene vil knapt besøke henne, mannen har det svært mye bedre uten henne, det er orden i sakene der hjemme.

Hun takler det ikke, og har gradvis begynt å lage "bråk", konstruere krangler der det ikke finnes, skjelle ut eldstejenta for at hun ikke vil besøke henne.

Min venninne er vanligvis rolig og fornuftig, men ikke nå lengere, og jeg tror det er fordi hun er frustrert over at det ikke gikk som hun trodde. Kanskje det er tilfellet for deg og eksen også?

Gjest Gjest
Skrevet
En venninne av meg forlot mann og barn for et halvt år siden.

Hun hadde regnet med alle reaksjoner: At de skulle bli knust, at de skulle trygle og be, at huset ville bli bare rot og at ungene ville bli med henne.

Det eneste hun ikke hadde regnet med, var at de ville ta det svært pent, ja faktisk som en lettelse! Ungene vil knapt besøke henne, mannen har det svært mye bedre uten henne, det er orden i sakene der hjemme.

Hun takler det ikke, og har gradvis begynt å lage "bråk", konstruere krangler der det ikke finnes, skjelle ut eldstejenta for at hun ikke vil besøke henne.

Min venninne er vanligvis rolig og fornuftig, men ikke nå lengere, og jeg tror det er fordi hun er frustrert over at det ikke gikk som hun trodde. Kanskje det er tilfellet for deg og eksen også?

dette var ei fornuftig forklaring. jeg er nesten sikker på dette jeg også fordi det virker sånn at det er sånn hun tenker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...