Lime Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hei! Er nettopp blitt prøver og har ikkje sett meg så mykje inn i dette med EL osv. Trudde egentlig det berre var å sette i gong eg Kjøpte EL-testar på billige-teste, byrja å prøve på dag 11. og no er det dag 24. Framleis ikkje to strekar på EL-testane. Hatt vondt i magen i tre dagar no. Som når eg skal ha mensen. Kan dette vere EL? Kjem positiv EL-test før eller etter desse smertene hos dykk? Er litt fortvila, trudde det skulle bli det minste problem å finne EL, har regelmessige syklusar på 30 dagar. Håpar nokon veit Kardelen
Gjest j79 Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 vet at det er normalt at kroppen hopper over EL en gang i blant, så det kan jo være at det har skjedd hos deg akkurat denne måneden. ellers så har jeg fått med meg at EL normalt kommer 10-18 dager før mensen kommer. lurer selv på når jeg har EL, men har ikke begynt å teste enda. håper at ting skal klaffe uten alt for mye styr.
Lime Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2006 Tusen takk for svar! Fortsetter å teste pittelitt til... sjøl om det er dyrt i lengden........ har no kjøpt nokre tester på apoketet. trur det var sju stk på tilbod til 244 kr........
Gjest j79 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du burde bestille tester fra Danmark. Veldig mye å spare! Testene er like bra som norske apotekts-tester, pakken kommer etter 3 dager, anonym konvolutt rett i postkassen din. Jeg bruker http://www.billige-teste.dk/ og er veldig godt fornøyd (selv om de graviditetstestene ikke har vist positivt enda..) Endret 1. mai 2006 av j79
Lime Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2006 Tusen takk for svar. De er så greie! Har brukt og har bestilt nye EL-tester fra billigeteste. Har brukt opp testane som var meint til tre mnd. på ein syklus Må vel innfinne meg med at eg ikkje har funne EL denne mnd. Men lurer veldig på kva dei magesmertene kan vere. Om eg ikkje finn EL neste mnd så trur eg at eg bestiller meg time hos legen , for å ta blodprøve som viser om eg har hatt EL eller ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå