Gjest gjest-- Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hei, jeg tenker å svar på en annonse som jeg så. Saken er at jeg virkelig føler at jeg savner å ha størr vennekrest, hva tenker dere om det?
Svart Katt Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Hva er det verste som kan skje? Ta sjansen og svar på annonsen
iselin Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Bare å svare det da Morsomt å bli kjent med nye mennesker da.Kanskje kan du få et nytt vennskap,det værste er jo bare at du ikke får svar. Mitt motto er:DEN SOM INTET VÅGER INTET VINNER!!!! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 En av mine beste venninner gjennom de ti siste årene traff jeg fordi jeg svarte på hennes kontaktannonse
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Skjønner ikke hvorfor det skulle være dummere å søke etter venner kontra etter kjæreste? Og jeg syns ingen av delene er dumt. Kan være mange grunner til at man går den veien for å treffe nye mennesker, og jeg tror tiden da man ble sett rart på pga dette er over for lengst!
lillesky Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Jeg traff min bestevenninne gjennom KGtreff. Og jeg skulle egentlig bare inn og se hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå