Gå til innhold

Linea Raffaelli kjoler!

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skrev et innlegg tidligere om kjoler fra Linea Raffaelli, men jeg ble henvist til Bruktmarkedet på kvinneguiden. Hvis dere vet om noen så henvend dere til bruktmarkedet:) eller om dere vet om noen her som har gifta seg i sånne kjoler så tips de om meg:)

Hilsen en litt SMÅ desperat brud på let etter sin brudekjole:)(Håper ikke dette blir sletta...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

still deg i bryllupsforaet og søk i vinduet under alle innleggene. Skriv feks linea, og les igjenn alle innlegg du finner, kansje du finner svar på det du lurer på der, og viss ikke så kan du jo vurdere å sende en PM til en av de jentene som forteller at hun har kjøpt linea kjoler!

Skrevet
Jeg skrev et innlegg tidligere om kjoler fra Linea Raffaelli, men jeg ble henvist til Bruktmarkedet på kvinneguiden. Hvis dere vet om noen så henvend dere til bruktmarkedet:) eller om dere vet om noen her som har gifta seg i sånne kjoler så tips de om meg:)

Hilsen en litt SMÅ desperat brud på let etter sin brudekjole:)(Håper ikke dette blir sletta...)

Jeg er interessert i selge min 2005 modell, men er usikker på om den passer. Jeg tar kontakt via Bruktmarkedet.

Gjest gjesta
Skrevet

Hei! Send meg en PM eller send meg en mail på adressen som er registrert. :)

Skrevet

Ellers har eg sett ein del Linnea Raffaeli kjolar på www.finn.no og så såg eg at ei som har starta brudesalong i Stavanger også skulle selge rimelige LF - kjolar. Hugser ikkje namnet på nettbutikken, men du kan søke på Olaug Herredselva på www.finn.no. Har sett ho har annonser der av og til.

Lykke til med kjolekjøp!

Gjest gjesta
Skrevet

Takk for tipset. Men går det ann å søke på finn etter navn? jeg prøvde og det kom opp at det ikke går...

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke helt det jeg mente;) å søke etter navn på eiger: Olaug Herredselva eller navn som står på auksjonens kontakt. Jeg har forresten kontaktet samtlige lineakjoleeigere på finn. Enten så passer de ikke eller så er de for dyre i forhold til hvor gira jeg er på modelen. :)

Gjest -eline-
Skrevet
Ikke helt det jeg mente;) å søke etter navn på eiger: Olaug Herredselva eller navn som står på auksjonens kontakt. Jeg har forresten kontaktet samtlige lineakjoleeigere på finn. Enten så passer de ikke eller så er de for dyre i forhold til hvor gira jeg er på modelen. :)

...aaaah... treig jeg :sjenert:

Gjest gjesta
Skrevet

Neida, stakars liten...lett å misforstå.. du prøvde jo bare å hjelpe stakkar meg :klem:

Gjest -eline-
Skrevet
Neida, stakars liten...lett å misforstå.. du prøvde jo bare å hjelpe stakkar meg :klem:

:)

Men nå har jeg testa, det går faktisk an å skrive inn navn til selger på "fritekstsøk" (testa med kjærestens navn siden han har en annonse inne), men det må være helt korrekt stavet. Ligger ingen annonse fra Olaug Herredselva inne nå i hvertfall.

Gjest Gjest_Bolle_*
Skrevet
:)

Men nå har jeg testa, det går faktisk an å skrive inn navn til selger på "fritekstsøk" (testa med kjærestens navn siden han har en annonse inne), men det må være helt korrekt stavet. Ligger ingen annonse fra Olaug Herredselva inne nå i hvertfall.

Hei!

Nettsiden hennes heter dinbrudekjole.no. Men hun selger ikke linnea kjoler lenger, desverre...

Gjest gjesta
Skrevet

Tusen takk for det! da slapp jeg å leitei timesvis og dagevis etter den frua:) :grine2:

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Gjest Gjest_Elle_liten_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal snart gifte meg i min Linnea R.-kjole. Litt usikker på om jeg skal selge den etterpå....

Hvilken str. er du? Og når skal du gifte deg?

Skrevet

Har du prøvd å prute?

Hvis du ikke har det, så prøv. Det er ofte vanskelig å selge brukte brudekjoler, så det er lov å prøve seg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ei jeg kjenner skal selge sin, er str 38 eller 40 tror jeg. Husker ikke akkurat modellen nå, men den er med et sånt perlekjede som sitter fast i overdelen (trenger da ikke kjede ;) )

Gjest Linea Ekspert
Skrevet

Hei, hvilken kjole er du ute etter da?

Hvis du klarer og forklare den så kanskje jeg kan hjelpe deg. Jeg har nemlig en venninne som er medeier i en brudesalong som selger Linea.

- N

Skrevet
Hei, hvilken kjole er du ute etter da?

Hvis du klarer og forklare den så kanskje jeg kan hjelpe deg. Jeg har nemlig en venninne som er medeier i en brudesalong som selger Linea.

- N

Selger hun linea selskapskjoler også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...