Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kom til å tenke på det av den andre tråden. Det virker som det er en motesak og status å hate Titanic. Selv liker jeg filmen :sjenert: Kunne kanskje vært litt mindre Jack/Rose og mer død og faenskap :D Men nå er jo filmen laget fra deres synspunkt. En skal vel ikke klage, filmen hadde vært ganske kjedelig, hadde det handlet om fiolingutta.

Men er filmen SÅ dårlig? Eller? Svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_King James II_*
Skrevet

ja det er en dritt film

Skrevet

Jeg syns den er fin jeg. Kunne nok, som du sier, ha handlet litt mindre om kjærlighetsforholdet til de to der, men igjen, det er jo hun damen som forteller historien og da er jo ikke det så rart.

Skrevet

Jeg liker filmen, men syns kanskje den blir litt for lang noen ganger :)

Gjest Gjest1
Skrevet
Go with the flow

yo

:ler:

Jeg syntes filmen var litt vel romantisert, men hva annet kan man vente av amerikanerne? Det er slike filmer de lager, og man får det man forventer.

Skulle likt å se den laget av europeiske eller japanske produsenter. Hadde sikkert vært interessant og med en helt annen vinkling.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes Titanic er en bra film. Skjønner egentlig ikke hvorfor det har blitt så populært å mislike den. Til dere som ikke liker Titanic: hva er det som gjør Titanic til en dårlig film?

Gjest King James II
Skrevet
: hva er det som gjør Titanic til en dårlig film?

for mye romantik. for mye kjærlighet og føleser og alt dette tuller.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes den var for lang og klissete. Men direkte dårlig er den ikke, bare ikke spesielt bra. Ville ikke sett den en gang til..

Gjest gjest1
Skrevet

Ok, så hva syns titanic-haterene om død-scenene når disse to turtelduene ikke er foran kameraet?

Jeg sipper når de gamlingene ligger i senga og vannet kommer ;(

Gjest King James II
Skrevet

jeg synes døds scenene var altfor milde.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det er slett ingen dårlig film.

Men personlig synes jeg det er en film som det holder å se 2-3 ganger. Den er jo veldig lang og tung.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg synes den er helt grei. Men det blir litt for mye kliss for meg og.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg synes Titanic er en bra film jeg. Litt mye romantikk og alt det der, men jeg synes den er godt laget.

Skrevet

Jeg så den 5 ganger på kino! Liker den, jeg.

Skrevet

En helt grei film. Litt for sukkersøt for min smak, men grei underholdning lell!

Jeg er ikke noen fan av DiCaprio, som også er alt for sukkersøt i mine øyne...og det trekker filmen litt ned.

Gjest gjest1
Skrevet
En helt grei film. Litt for sukkersøt for min smak, men grei underholdning lell!

Jeg er ikke noen fan av DiCaprio, som også er alt for sukkersøt i mine øyne...og det trekker filmen litt ned.

Han er mye barskere, han luringen! Han der "I put the coat on her!!" husker ikke mer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...