Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Har noen her bestilt selskapskjole fra brudeshop.com? I så fall, er dere fornøyd? Er alltid litt skeptisk til å bestille varer over nett uten å prøve...
*Emma* Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Nei det har jeg ikke. Jeg har mailet dem opptil flere ganger for å spørre om pris på flere av slørene dems - men jeg får aldri svar. Jeg kunne selvfølgelig ringt men når de er så useriøse at de legger ut en mail adresse og ikke gidder å svare tar jeg "my business elsewhere" for å si det sånn....
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har ikke selv vært i kontakt med de, men vet om flere som har og jeg har til gode og høre noe posivit om de. Hørte om en som fikk en utrolig dårlig kopi og det var tom feil strl på kjolen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 samme opplevelse har jeg også. svarer aldri på mailer. og jeg som fant en kjempeskjønn brudepikekjole der
Tyren Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hjalp en venninde med å kjøpe kjolen sin der. Kjempehyggelig jente, men det var lettere å nå henne på telefon til tider enn pr. mail. Fikk super hjelp og en super MS kjole :-) Men jeg hart hørt i ettertid at hun har blitt litt mindre flink til å ta vare på kundene sine, så jeg vet ikke helt om jeg tørr å anbefale henne like varmt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå