Julie Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei! Har tatt opp temaet for lenge siden uten respons, prøver på nytt igjen.. Skal endelig rote meg til å spandere på meg en skikkelig gore tex jakke. Merker/modeller å anbefale? Jakka trenger ikke være så veldig tykk, den vil bli brukt som skallbekledning, bedre å kle seg "lag-på-lag". Sånne jakker er ganske kostbare (3-4000), vil gjerne høre om dere har noen anbefalinger først. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Vet at Peak har gode gore tex jakker med fint design. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Norrøna sine jakker skal også være veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Lisa Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Enig i at norrøna har mye bra ja! Jeg er også godt fornøyd med Mammut sine jakker, supre. Husk å impregnere den engang i blant også, da blir den mye mer vanntett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillje Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg skal nå kjøpe meg Timberland jakke. Håper og tror at den skal være bra. Den virket i alle fall sånn ut da jeg kikket på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. desember 2002 #6 Del Skrevet 2. desember 2002 Mine egne erfaringer og andres sier norrøna. De er veldig kjekke! Var med i RKhjelpekorps i noen år, og de brukte bare norrøna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå