Gå til innhold

Snorking!

*Doriz*

Anbefalte innlegg

Leste i et ukeblad om en som hadde prøvd akupunktur mot snorking - det var jo naturligvis en solskinnshistorie. :)

Har prøvd det og, glemte å skrive det, men jeg fikk ingen virkning. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No har kjæresten min prøvd Snorenz som han fikk kjøpt på en helsekostbutikk.. Dei to fyste dagane fungerte det utrulig bra.. og eg var overlykkelig.. Men so dei neste to dagane funka det ikkje so bra lenger.. (bedre enn normalt, men ikkje heilt bra).. Men vi skal nok prøve vidare å sjå korleis det går.. for sida det funka med en gang, trur eg det kan funke igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis personen kun snorker når h*n ligger på ryggen, kan du sy en tennisball inn i ryggen på en t-skjorte.

Da vil h*n garantert ikke legge seg på ryggen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis personen kun snorker når h*n ligger på ryggen, kan du sy en tennisball inn i ryggen på en t-skjorte.

Da vil h*n garantert ikke legge seg på ryggen!  :)

Hehe! Godt forslag.. Han snorka mest når han ligge på ryggen.. Men på sidene og.. Å trur ikkje han er so fan av å ligge med t-skjorte om natta.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesp_*

Jeg og mannen min sover på hvert vårt rom pga. hans snorking for tiden. Han er av den oppfatning at hvis vi ikke kan dele rom så kan vi like godt skille oss. Og både han og hans mor er av den oppfatning at jeg vil venne meg til det, for det gjorde hun. Men jeg har sovet over der og hun og mannen snorket like ille begge to.

Jeg sover lett, våkner av den minste lyd og sånn har jeg vært hele livet. Og det er ikke moro å bli vekket hver natt og ikke få mer enn 5 timers søvn pr. natt, jeg synes ikke det er egoistisk å få lov til å sove en hel natt. Jeg har forståelse for at det er slitsomt for han med snorkingen også, at hans søvn får en dårligere kvalitet - men han sover iallfall.

Skal jeg fungere ordentlig om dagen så må jeg sove skikkelig om natten og derfor sover jeg på et annet rom nå, og så får han prøve å komme seg til de undersøkelsene han utsetter og utsetter hele tiden. Han er ikke overvektig, så det ligger ikke der. Han har for liten hake og noe med tungen og nesen.

Livskvaliteten til både snorker og partner lider av snorkingen, og da får man prøve å gjøre noe med det. Og hjelper ingenting så får man prøve å lære seg å leve med det på en eller annen måte. Sex kan man da ha fordi om man ikke sover på samme rom, kan gå og legge seg hver for seg etter sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er en snorker av rang og jeg kjøpt både det ene og det andre av "anti- snork- produkter". På ham, eller min søvn for den saks skyld, hadde det ingen virkning.

Da jeg var på klinikken da yngstemann ble født, overnattet mannen min der også.

For første gang snorket han ikke i det hele tatt om natten (jeg vet det fordi jeg satt våken med kramper...), men vel hjemme igjen var det på an igjen med ulydene.

Slik det virker som, så var det sengen som gjorde utslaget. En typisk sykehusseng hvor man kan heve både hode- og ben- delen.

Slik det er her nå så er det greit. Jeg legger meg før snorkeren sovner... Ikke at det er så artig i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...