Gjest sola Skrevet 18. mars 2002 #1 Skrevet 18. mars 2002 nå trenger jeg noen gode råd gitt.. jeg skulle åpne matskapet i dag og det krydde av maur - det var helt tjukt med maur.....( heldigvis vi skal snart flytte) hvordan skal jeg bli kvitt maur????????? kan jo legge til at all maten forsvant i lynets hastighet ut i søpla...og matlysta forsvant.. sola
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Prøv å hell litt (spill-)olje utenfor huset der maurene kommer inn. Det finnes også bokser og pulver som hjelper!!! Milly
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #3 Skrevet 22. mars 2002 Hei! Kjøp ei flaske vanleg husholdningseddik og tøm denne på maurvegen + lang sperrestripe der du vil unngå maur. Effektivt og billig!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Maurmiddel Anonymkode: cb80f...e2e Jeg er sikker på at TS har sittet og ventet febrilsk i femten år på at noen endelig skulle komme og skrive, "maurmiddel" som forslag her på KG. Godt jobbet, e2e, godt jobbet! Anonymkode: 80c1f...856 6
Gjest chisandra Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at TS har sittet og ventet febrilsk i femten år på at noen endelig skulle komme og skrive, "maurmiddel" som forslag her på KG. Godt jobbet, e2e, godt jobbet! Anonymkode: 80c1f...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå