Gjest Gjest_sleepy_* Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Skal kjøpe nye sommerdyner. De vi har nå er tunge og litt stive (legger seg ikke mykt rundt kroppen). Det kan ikke være dun i og med at samboern er allergisk. Hva må man ut med for OK sommerdyner 220 lang? Noen som har noe å anbefale?
Saeria Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Ta deg en tur på Ikea og Kid. De har nok noe.
Gjest itla Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Vi kjøpte Høie Midtsommer-dyner (220 lange) i fjor, og er veldig fornøyd med dem. Husker ikke akkurat hva vi ga for dem, men tror det var i nærheten av 700 kr. pr. stk. Kjøpte dem på Hansen&Dysvik i Pilestredet i Oslo - de har godt utvalg.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Jeg kjøpte sommerdyne på Sparkjøp. Tror ikke jeg betalte mer enn et par hundrelapper, den var omtrent gitt bort, og jeg er utrolig fornøyd med den. Har hatt den et par år nå, og den er like myk og fin som den var. Men jeg vet ikke sikkert hvor lang den er... Plonk
Gjest Gjest_sleepy_* Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Jeg kjøpte sommerdyne på Sparkjøp. Tror ikke jeg betalte mer enn et par hundrelapper, den var omtrent gitt bort, og jeg er utrolig fornøyd med den. Har hatt den et par år nå, og den er like myk og fin som den var. Men jeg vet ikke sikkert hvor lang den er... Plonk ← Da skal jeg ta en kikk - gidder ikke betale mange hundrelapper hvis jeg kan få en bra en for få lapper
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 IKKE kjøp på Ikea. Det er de verste dynne jeg har sovet i. Og Ikea har helt koko mål (Svenske), slik at det kun er Ikeas sengetøy som passer. Jeg har en god sommerdyne fra Høie.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 sambo kjøpte en tynn en på kid (220 lang), den kosta rundt 250 kr.
Gjest Gjest_sleepy_* Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Takk skal dere ha! Da dropper jeg Ikea og kikker innom Kid i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå