Gå til innhold

Sommerdyne

Gjest Gjest_sleepy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sleepy_*
Skrevet

Skal kjøpe nye sommerdyner. De vi har nå er tunge og litt stive (legger seg ikke mykt rundt kroppen). Det kan ikke være dun i og med at samboern er allergisk. Hva må man ut med for OK sommerdyner 220 lang? Noen som har noe å anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur på Ikea og Kid. De har nok noe. :)

Skrevet

Vi kjøpte Høie Midtsommer-dyner (220 lange) i fjor, og er veldig fornøyd med dem. Husker ikke akkurat hva vi ga for dem, men tror det var i nærheten av 700 kr. pr. stk. Kjøpte dem på Hansen&Dysvik i Pilestredet i Oslo - de har godt utvalg. :)

Skrevet

Jeg kjøpte sommerdyne på Sparkjøp. Tror ikke jeg betalte mer enn et par hundrelapper, den var omtrent gitt bort, og jeg er utrolig fornøyd med den. Har hatt den et par år nå, og den er like myk og fin som den var. Men jeg vet ikke sikkert hvor lang den er...

Plonk

Gjest Gjest_sleepy_*
Skrevet
Jeg kjøpte sommerdyne på Sparkjøp. Tror ikke jeg betalte mer enn et par hundrelapper, den var omtrent gitt bort, og jeg er utrolig fornøyd med den. Har hatt den et par år nå, og den er like myk og fin som den var. Men jeg vet ikke sikkert hvor lang den er...

Plonk

Da skal jeg ta en kikk - gidder ikke betale mange hundrelapper hvis jeg kan få en bra en for få lapper ;)

Skrevet

IKKE kjøp på Ikea. Det er de verste dynne jeg har sovet i. Og Ikea har helt koko mål (Svenske), slik at det kun er Ikeas sengetøy som passer. Jeg har en god sommerdyne fra Høie.

Gjest Fruktfat
Skrevet

sambo kjøpte en tynn en på kid (220 lang), den kosta rundt 250 kr.

Gjest Gjest_sleepy_*
Skrevet

Takk skal dere ha! Da dropper jeg Ikea og kikker innom Kid i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...