Gå til innhold

hva tenker og føler du når du ser ei vakker jente?

Anbefalte innlegg

Gjest Cristoph
Skrevet

jeg hadde nettopp en samtale med bestevenninnen mi og venninnen hennes igjen.

bestevenninnen min sa at når hun så kjempe pene og vakkre jenter så hun litt opp til dem men hun andre innrømte at hun faktisk ble litt misunnelig.

hun mente også at de fleste jenter ble litt misunnelig hvis de så ei jente som var vakkrere enn dem selv.

hva tenker og føler dere når DEN dama kommer inn i rommet?

ser du på henne med beundring eller blir du misunnelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet
jeg hadde nettopp en samtale med bestevenninnen mi og venninnen hennes igjen.

bestevenninnen min sa at når hun så kjempe pene og vakkre jenter så hun litt opp til dem men hun andre innrømte at hun faktisk ble litt misunnelig.

hun mente også at de fleste jenter ble litt misunnelig hvis de så ei jente som var vakkrere enn dem selv.

hva tenker og føler dere når DEN dama kommer inn i rommet?

ser du på henne med beundring eller blir du misunnelig?

litt av begge deler kanskje, misunnelig på noe hun har som jeg kanskje skulle ønske jeg hadde eller hadde mer av eventuelt. Jenter med langt tjukt hår synes jeg er fint, for jeg greier aldri spare så lenge selv f.eks. Indiske/ utenlandske jenter har gjerne store mørke kjempevakre øyne, masse sånne ting.

Oi så fine klær hun har, blir mer beundring for meg tror jeg.

Men generelt så blir jeg ikke så veldig misunnelig, ikke på kjærester heller. Men det har kanskje mer med personlighet å gjøre.

Skrevet

Oj, hun må jeg konkurrere med, tenker jeg da. Men jeg observerer om det er tips jeg kan plukke opp og lære fra henne også!

Skrevet

Det spørs litt hvordan jeg føler meg selv akkurat da.

Jeg føler meg ikke truet av andre kvinner uansett hvordan de ser ut. Reagerer kanskje negativt på veldig "flørtete" jenter, men i tilfelle er det oppførsel og ikke utseende jeg reagerer på.

Men om jeg har en dårlig dag selv, f.eks ikke har hatt tid til å fiske ordne meg slik jeg ville om morgenen, så kan jeg føle meg litt shabby når jeg treffer veldig freshe folk. Men det er nok helst i mitt eget hode. Tviler på at andre ser særlig forskjell. ;-)

Gjest gjest1
Skrevet

"Sånn skulle jeg gjerne sett ut" tenker jeg vel

Skrevet
Det spørs litt hvordan jeg føler meg selv akkurat da.

Jeg føler meg ikke truet av andre kvinner uansett hvordan de ser ut. Reagerer kanskje negativt på veldig "flørtete" jenter, men i tilfelle er det oppførsel og ikke utseende jeg reagerer på.

Men om jeg har en dårlig dag selv, f.eks ikke har hatt tid til å fiske ordne meg slik jeg ville om morgenen, så kan jeg føle meg litt shabby når jeg treffer veldig freshe folk. Men det er nok helst i mitt eget hode. Tviler på at andre ser særlig forskjell. ;-)

Fælt som du blunker da...både i avataren (alltid) og så i innlegget også. Kan det ikke bli noe overkill?

Gjest synseren
Skrevet

Jeg har blitt så pass trygg på meg selv og mitt eget selvbilde. Takket være en samboer som er flink til å fremheve de positive sidene mine i stedet for å lete etter negative sider.

Jeg har på ingen måte ønske om å ligne andre.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt: "Sånn vil jeg også se ut". Jeg vil se ut som jeg gjør, og er førnøyd med meg selv.

Hvis jeg ser en vakker jente så tenker jeg: "Oi, hun var pen".

Jeg kunne gjerne funnet på å si det til henne også.

Gjest Jalileh
Skrevet
Oj, hun må jeg konkurrere med, tenker jeg da.

Dette ble jeg nysgjerrig på. Hvordan konkurrere? Hva vil du konkurrere om? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke problemer med mitt eget utseende og vil ikke se annerledes ut, så jeg tenker bare "å hun var fin!"

Skrevet

Jeg tenker "argh, sånn ville jeg vært, men hun har sikkert dårlig humor"

Gjest gjest1
Skrevet

"jejeje. Hun er pen. So what? Hun er sikkert dum som et brød." :sjarmor:

Eller så blir jeg litt misunnelig... :sjenert:

Skrevet (endret)
Fælt som du blunker da...både i avataren (alltid) og så i innlegget også. Kan det ikke bli noe overkill?

Jeg har i allefall avatar :ler:

Endret av :-) anna
Skrevet

Jeg ville vel tenkt at "Oj, hun var pen hun"

Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg hadde blitt litt misunnelig, men ville allikavel ikke tenkt: "Skulle ønske jeg var henne", for jeg er jo igrunn fornøyd med å være meg. Har en tendens til å sammenligne meg med alle jenter (vet ikke om det er en jenteting, eller om det bare er meg..?) Men hadde vel bare tenkt: "Fy f...hun var pen!"

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hadde tenkt at jeg ville sett ut som henne og følt meg biiitteliten.

Skrevet

Jeg hadde, som mange andre her, tenkt; Oj, hun var pen.

Men misunnelig blir jeg ikke. Jeg liker meg selv, og er fornøyd med den jeg er og slik jeg ser ut!

Gjest splæsj
Skrevet
Hadde tenkt at jeg ville sett ut som henne og følt meg biiitteliten.

Samme her.

Skrevet

Jeg ville nok ha tenkt som mange andre over at "hun var jammen pen" og et lite øyeblikk blitt bittelittegranne misunnelig, men det hadde gått fort over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...