Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Går det an å bruke olivenolje på huden? Tetter den igjen porene, eller gjør den bare positive ting med huden?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg ville heller satset på en blanding av olivenolje og lotion. Eller olivenolje og salt som saltskrubb i dusjen. Olivenolje i seg selv blir nok for fett og for tungt.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Olivenolje er ikke så veldig tung, men jeg ville nok ikke brukt det så mye i ansiktet, annet enn blandet med en krem, for det tar evigheter før det trekker inn. Men olivenolje gir ikke kviser eller hudproblemer av noe slag. I ansiktet er jojobaolje bedre, den er lettere og trekker raskere inn.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Jeg leste om en ansiktsmaske "fra kjøkkenet" bestående av egg og olivenolje. Bare ikke putt resten i håret... Da må du dusjen kanskje 20 ganger
fargegla82 Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Jepp,jeg har i en teskje olivenolje iblandet min hjemmelaga ansiktsmaske.Øvrige ingr.: avocado,honning og eggeplomme.Nice og deilig på min tørre hud",)
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jepp,jeg har i en teskje olivenolje iblandet min hjemmelaga ansiktsmaske.Øvrige ingr.: avocado,honning og eggeplomme.Nice og deilig på min tørre hud",) ← Har du en mer nøyaktig oppskrift? hørtes fin ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå