Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe et skjelett???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann.

Samboeren min studerer fysioterapi, og jeg har litt lyst til å kjøpe et skjelett til han i julegave, da dette visstnok skal være veldig nyttig for å forstå teorien bedre. Problemet er at jeg har ikke PEILING på hvor man får kjøpt noe slikt......ikke akkurat forbruksvare... :hoho:

Noen som kan hjelpe meg.......?

Vet dere hva prisen ligger på også?????

Tusen takk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

tusen takk for hjelpen!!!!!

Jeg har søkt over alt, men ikke funnet noe, men nå er det håp. De var litt dyre da, men kanskje hvis hele slekta spleiser???

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å joda, super gave til en fysioterapistudent! Jeg skal selv ha eksamen i anatomi om 2 uker :roll: og må si at jeg hadde blitt kjempeglad for en så nyttig gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.

av og til så blir man jo litt inspirert, som jeg har blitt nå - av tanken på å gi julepresanger som korresponderer med gavemottakerens studier. Dog bør en ha en viss takhøyde for at det ikke er alle studier som kan begunstiges med gaver som tilsvarer tankegangen bak det å gi et skjelett på denne måten.

Med fare for å være litt smakløs......jeg tar gjerne i mot kritikk dersom jeg er det......men jeg må altså si at jeg i ettertid er svært godt fornøyd med at jeg ikke fikk en blakk, skamslått, småpsykotisk og rusmiddelmisbrukende alenemor i julepresang da jeg var sosionomstudent.

Uff... jeg er redd jeg var smakløs nå....men denne gangen kunne jeg altså ikke dy meg------- :ler:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være litt smakløs......jeg tar gjerne i mot kritikk dersom jeg er det......men jeg må altså si at jeg i ettertid er svært godt fornøyd med at jeg ikke fikk en blakk, skamslått, småpsykotisk og rusmiddelmisbrukende alenemor i julepresang da jeg var sosionomstudent.

Milo

Skuffet for at noen glemte å gi deg lilla skjerf, eller?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en kjempelur presang. Jeg tror det er lettere å lære seg hva ting heter, og hvordan de henger sammen når du ser det "på ordentlig". Hvis det blir litt dyrt, så kan du kanskje si at det er en kombinert jule og bursdagspresang, og at det kun blir en bitteliten presang til bursdagen. Eller å spleise, det er nok flere som synes at avkommet bør få en god utdannelse. :)

Catzy

(Milo: kunne ikke dy meg. ;) Har selv et sort og lilla skjerf jeg er veldig glad i, og jeg jobber med data, ikke mennesker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...