Gå til innhold

Hva er det verste en av det motsatte kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

(..eller evt. en av samme kjønn hvis du er lesbisk/homofil)

Ja, tittelen sier vel det meste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cristoph
Skrevet

eksdama mi var utro med bestevennen min og ble gravid med han. hun tok abort men allikevel. æsj.

Gjest gjest 0
Skrevet

Dumpe meg når jeg trodde han skulle fri :tristbla:

Gjest singel!
Skrevet

var utro når jeg hadde akkurat kommet hjem fra sykehuset med datteren vår, mens jeg var i ammetåka :ler::sjenert:

Skrevet (endret)

Flytte inn igjen ( :overrasket: ) til eksen sin uten å fortelle det til meg! (mens vi fremdeles var sammen, trodde jeg...)

Enkelte har ingen grenser for hva de tillater seg...

Endret av Wonderwoman
Skrevet
Dumpe meg når jeg trodde han skulle fri :tristbla:

Samme her. Eks-samboeren skulle liksom ta med med til et sted "for å prate", så velger han en benk i en park - for å dumpe meg!

:grine:

Skrevet
var utro når jeg hadde akkurat kommet hjem fra sykehuset med datteren vår, mens jeg var i ammetåka :ler:  :sjenert:

Eh...? Og det fant du underholdende og morsomt? :overrasket:

Skrevet

Verste... Var utro mot meg og løy gang på gang på gang...

Skrevet

Var sammen med en fyr i 8 mnd. Fant ut at han var sammen med ei annen i 7 av de 8 mnd...... En klassiker når du er sammen med en som pendler i jobben!!!

Men jeg fant ut hvem hun var og ringte henne. Hun blei skikkeli forbanna :sjarmor:

Jeg dumpa han og hun fortsatte forholdet med han etter at han fortalte henne at jeg var skikkeli stygg og feit, og rett og slett bare ville hevne meg på han fordi han hadde avvist meg.

Gjest singel!
Skrevet
Eh...? Og det fant du underholdende og morsomt?  :overrasket:

Velger å le av det istedet for å gråte over det jeg ;)

Skrevet

Han jeg var sammen med stjal en gullbarre hos foreldrene mine :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

Var utro og ga meg en liten gave på kjøpet - klamydia!

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 18 år,var gift de siste 6 åra.Da han kom hjem å fortalte at han ville flytte.Da viste det seg han hadde gått bak ryggen min i 5år,og det med en arbeidskollega,(jeg og x jobber i samme yrke.)7 mnd etterpå ble han pappa...!

Å til deg med benevnelsen "singel",enig med deg jeg,i etterkant er det bedre å le av det enn å gråte...Har man litt galgenhumor kommer man langt,det har jeg erfart. :)

Jeg sier i dag:Det var ikke så gæli at det ikke var godt for noe.. :)

Gjest gjesta
Skrevet

-Kanskje ikke den verste, men denne er ganske fersk:

Driver og chatter litt med en på nettet av og til, som jeg aldri har møtt, men vi har en vennskapelig tone og har chattet ca et halvt år.

En kveld jeg ser at han er på msn, sender jeg en hyggelig mld:"hei-har du en fin kveld?"

Og får dette svaret:"ser en dårlig film, logger meg på senere"........

Vet ikke om jeg skal le eller grine- men han vil altså heller se en dårlig film enn å snakke med meg!!! Snakk om kompliment!!! ;) -Huffameg.

Skrevet

Utro mens jeg gikk i ammetåka med nr 2, fikk chlamydia i barselgave... :grine: Og deretter (ja jeg fortjente det antakelig så dum som jeg var å ikke sparka ham til H..) var han utro med min venninne i et år.

Alt dette er greit. Det som ikke er greit er at han forsøkte (og forsøker enda etter mange år) å gi MEG skylda for alt sammen.... :overrasket:

Skrevet

Trakassering etter at det ble slutt. Han ble politianmeldt

Gjest singel!
Skrevet
Utro mens jeg gikk i ammetåka med nr 2, fikk chlamydia i barselgave... :grine:  Og deretter (ja jeg fortjente det antakelig så dum som jeg var å ikke sparka ham til H..) var han utro med min venninne i et år.

Alt dette er greit. Det som ikke er greit er at han forsøkte (og forsøker enda etter mange år) å gi MEG skylda for alt sammen....  :overrasket:

Jeg har også fått skylda for alt! :frustrert: Men trur det henger sammen med at jeg ikke bryr meg lengre.... ;)

Åja;galgenhumor funker mye bedre enn å sitte å synes synd på seg selv :)

Skrevet
Trakassering etter at det ble slutt. Han ble politianmeldt

Eksen stjal også bilen min!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...