Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Jeg trenger en peelingkrem til ansiktet. Bruker en del selvbruner, så er helt avhengig av å fjerne døde hudceller. Har normalt/tørr/sensitiv hud. Blir lett rød.... Tips? Den må rense dypt, ikke gi kviser og ikke være for røff for huden min.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Jeg er også på leting etter en fin peeling.
LadyInRed Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 min favoritt er den til md. Kan brukes til kroppen og (ble egentlig utviklet for det, men så fant de ut at den var mild nok for ansikt og). Flasken er stor, så dette er drøye saker!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Siden du har sensitiv og tørr hud vil jeg anbefale en enzympeeling (uten korn). Daily Microfoilant fra Dermalogica er bra. Den kan brukes daglig, men jeg bruker den bare 1-2 ganger pr. uke til min tørre og sensitive hud. Kanebo har også en enzympeeling som er bra.
Anna O Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bruker MD sin peeling, og liker den godt. Den har veldig fine korn, som ikke skraper. Den gir ikke uren hud på meg hvertfall, fikk den anbefalt (har fet hud). Og jeg får deilig babyhud etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bruker Microdermabrasion Slipekrem og er kjempe fornøyd med den.
Gjest Elfrida Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har sensitiv/tørr hud og er veldig førnøyd med Clarins' Gentle Facial Peeling. Det er en slags tykk leire som man tar på i et tynt lag, lar tørke litt og så masserer forsiktig av slik at den 'smules' vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå