Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en maskara som gir fyldige øynevipper, uten å klumpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yves Saint Laurent "False Lash Effect Mascara"!!! Den syns jeg er super, den klumper ikke og vippene blir myke og får masse volum :D

Den er muligens litt dyr, men det synes jeg den er verdt - så absolutt! Bruker den på kunder også, og de er kjempefornøyde med den.

Gjest Zalomine
Skrevet
Men hvordan du legger på mascara har mye å si med tanke på klumper. Legg den i sikk sakk for best resultat

Uvitende som jeg er... i sikksakk? Hvordan gjør jeg det? Nå er ikke jeg den som bruker mest mascara i det hele tatt, men jeg skulle gjerne likt å vite hva du mener. Det er jo snart jul og sånn, høytid for pynting...

Skrevet

hei, du må gjøre følgende:

Legg mascara børsten under vippene beveg børsten i sikk sakk bevegelse før du drar den oppover i samme bevegelsen. du kan gjenta dette to ganger. Da slipper du det " lag på lag" utseende og dermed slipper du klumper! Dette var litt vanskelig å forklare men det er veldig lett i praksis..

Når du bruker denne bevegelsen "deler" du vippene og de får mer fylde, blir lengre og kjempe pene! Uten de dumme klumpene!!

kos deg med pyntingen!!

:P

Gjest Zalomine
Skrevet

Slik at ikke vippene følger samme "spor" i brøsten hele veien?

Ja, jeg får vel prøve meg litt frem. Ikke egentlig så veldig plaget med klumper, men av og til blir det noen, og det er så lite pent, at jeg fikler og pirker og diller, og vips må jeg begynne på nytt. Så dette skal jeg forsøke :)

Og ja, pyntingen koser jeg meg med. Ikke noe overdådig pynting for julefeiring med svigers eller nyttår med mine foreldre, men amn vil jo gjerne se litt pen ut da :)

Sambo kaller meg jåledukke.... Han skulle bare visst han, hvor mye oftere jeg sminket meg før jeg traff ham.. (Ja, forsåvidt etter at jeg traff ham også, men mindre etter at vi flyttet sammen. I alle fall mindre etter at jeg ble ferdig å studere.) Jaja, jul er uansett ei koselig tid :)

Skrevet

Interessant Elle. Får prøve det etterpå...

Skrevet

Takk for tipset Hello Kitty!

Har nå vært å kjøpt ny maskara.

Yves Saint Laurent "False Lash Effect Mascara" var helt vidunderlig! Akkurat slik jeg ville ha maskaraen min :D

Skrevet

Bare hyggelig! Nå er det bare å blafre i vei med øyenvippene, Hungle :D

Skrevet

Jeg har prøvd den mascaraen men syntes den var helt grusom. Noen som har noen andre tips?

Skrevet

Vel, hver sin smak :wink:

Er veldig glad i Helena Rubinstein "Spectacular Mascara" også....perfekt for å få laaange vipper!

Skrevet

Har byttet til Christian Dior "maximeyes" Syns den er helt super jeg! Kommer ikke til å bytte!

-x

Skrevet

Lancome Extencils.

Veldig bra! Med eller uten sikk-sakk!

:briller:

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

en absolutt genial maskara er Christian Diors long optick.

når det gjelder de billigere variantene er den nye til maybeline veldi bra, husker ikke helt hva den heter :enig:

Skrevet

Jeg synes YSL sin maskara er pyton. Lancôme definicils, derimot...vidunderlig!

Skrevet

Enig. Sverger også til Lancomes mascara, liker veldig godt "Flextencils".

Klems,

Julie

Skrevet

8) Bruk vippetang først,så noe som heter mascarabase fra Art deco veldig god og pleiende for vippene også holder mascaren bedre.Almay har veldig god mascara den som ikke er vannfast.Er uten parfyme og du får fine lange vipper kan legge på flere lag av den.Og best av allt KLUMPER IKKE :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Chanel er best!! Har prøvd alle merkene, og ingen kan måle seg med den nyeste mascaren til chanel. Nå har jeg ganske lange vipper, så jeg trenger en som gjør de fyldige, samt "rydder opp" litt. Det aller beste med den er at den sitter så godt, ikke antydning til svart under øynene på slutten av dagen. Også er den veldig myk, vippene blir ikke stive - sånn at det er enkelt å ta på flere lag når du vil ha litt tykkere vipper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...