Nina69 Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Kjæresten og jeg har vært sammen i snart 3 år, og har nå lyst å flytte sammen. Jeg har tenkt litt på hvordan det vil bli å samle alle tingene vi har på ett sted. Kanskje et filleproblem, men det blir jo litt rart. Jeg ser for meg mine oppbevaringsmøbler som er stappfulle av mine ting, og han har jo sitt.. Kommer det til å bli sånn i vårt samboerskap,- at "dette er mitt skap" osv... Jeg frykter ikke at det blir krangel om det, men har noen av dere andre erfaring fra samme situasjon, - isåfall, hvordan "løste" det seg etterhvert? Vi gleder oss ihvertfall, spesielt jeg, som har ventet på dette i ca 2 år!
Gjest Ester Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Trodde det var mine/dine barn det var snakk om, jeg, ut i fra overskriften.... Legg den på samliv i stedet, du får sikkert flere svar der.
Titti72 Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Det meste av papirer blir deres fra nå av (regninger o.l.). Ellers har vi hver vår skuff i en reol med gamle ting i. Husk at når du flytter fra et sted til et annet så burde du hive masse dritt som bare ligger å tar opp plass og som faktisk er søppel. Andre gamle "minner" kan legges i en eske i bunnen av et skap eller i en bod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå