Gjest King James II Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 La oss si at dere jobber i en butikk. Og en person med finlandshette og maskingæver kommer inn. Og han heter Rurik. Og Rurik tar en handlevogn og går helt rolig rundt i butikken og og handler uten og stjele noe. Når han kommer til kassa så tar han fram maskingæveret og truer deg med at han vil betale det han har handlet. hva ville dere da gjort. Hvordan hadde dere reagert ?. Om dette hadde skjedd. ?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde blitt dritredd. Han har et våpen rettet mot meg, noe jeg misliker sterkt. Dessuten er det ulovlig. Jeg kan heller ikke vite om han mener det seriøst at han skal betale eller ikke. Det er ikke en normal måte å betale for seg på. Han skulle få betale for varene sine, og jeg skulle ha ringt politiet med en gang. Den personen kan jo ikke være ved sine fulle fem. en fare for samfunnet. Det er hva jeg tenker at jeg ville ha gjort. Men jeg kan ikke vite, for jeg har ikke opplevd det, og mest sannsynlig kommer jeg ikke til å oppleve det heller.
Fantasia Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde stappet kvitteringen inn i løpet på maskingeværet og nektet han å betale noe som helst.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Jeg ville ha sagt at han kunne få gå avgårde med varene; og så hadde jeg ringt purken så fort jeg kunne. Jeg ofrer da ikke livet for litt brød og melk. Eneste jeg kunne ofret meg for er søstrene mine tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Nå må du komme deg i seng King James - du drømmer visst allerede.
Gjest King James II Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Nei jeg drømmer ikke...Mine drømmer er mye sprøere en hva mine spørsmål her inne er.
Gjest Mae Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde sagt at det var klart at han fikk lov å betale varene. Så hadde jeg smilt, selv om jeg hadde vært kjempe redd.
Shea Skrevet 30. april 2006 #8 Skrevet 30. april 2006 Registrert varene som vanlig for å så ta i mot betalingen før jeg tilbydde han å betale for mine varer også om han var så interessert i å betale.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #9 Skrevet 30. april 2006 Jeg misforstod åpenbart spørsmålet jeg... Men hadde handlet likt, latt han få viljen sin og så ringt purken
Gjest gjest 0 Skrevet 30. april 2006 #10 Skrevet 30. april 2006 Registrert varene som vanlig for å så ta i mot betalingen før jeg tilbydde han å betale for mine varer også om han var så interessert i å betale. ← Smart!
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2006 #11 Skrevet 30. april 2006 Latt han betale vel. Du nekter vel ikke andre kunder å betale, så hvorfor nekte denne mannen?
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2006 #12 Skrevet 30. april 2006 Det du beskriver der er jo ikke noe ran i det hele tatt. Mne jeg hadde selvfølgelig latt han betale varene sine, og så gå. Deretter hadd ejeg ringt politiet.
liv Skrevet 30. april 2006 #13 Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde sansynligvis trykket på ransknappen i det han kom inn på maskingeværet jeg da, så innen han hadde kommet til kassen så hadde det sansynligvis (avhengig av hvor mye han hander selvsagt) allerede vært politi på utsiden!
Gjest Gjest_King James II_* Skrevet 30. april 2006 #14 Skrevet 30. april 2006 Det du beskriver der er jo ikke noe ran i det hele tatt. ← Jeg vet det ikke er ran. Det er jo det som er poenget.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2006 #15 Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde trykket på ransknappen og latt han betale.
Gjest Shadowlyn Skrevet 30. april 2006 #16 Skrevet 30. april 2006 Jeg vet det ikke er ran. Det er jo det som er poenget. ← Du kalte det et annerledes ran. Det er ikke et ran i det hele tatt.
Gjest King James II Skrevet 30. april 2006 #17 Skrevet 30. april 2006 hva jeg skriver i overskriften har ikke så mye og gjøre med det jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå