Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Er det noen som husker og vet hvor det ble av BC company?? Husker jeg bestilte klær derfra for noen år siden og at de hadde mye fint, men så forsvant de plutselig. Noen som vet?
Ephemera Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Husker dem jeg også, men aner ikke hvor det ble av dem...
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Godt spørsmål... Var utrolig bra kvalitet på noen av klærne der. Har noen topper som fortsatt holder formen og fargen, selv om det antagelig er ørten år siden jeg bestilte dem.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Tror de gikk konkurs eller noe, dessverre.
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 #7 Skrevet 29. april 2006 Godt spørsmål... Var utrolig bra kvalitet på noen av klærne der. Har noen topper som fortsatt holder formen og fargen, selv om det antagelig er ørten år siden jeg bestilte dem. ← Ja, dei toppane eg kjøpte der var også av utruleg bra kvalitet, og kunne vaskast på 60 grader!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå