@lfa Skrevet 1. desember 2002 #1 Skrevet 1. desember 2002 Er det slik at jeg kun kan spille spill kjøpt i Norge på Xbox? Kan jeg ikke spille spill jeg for eksempel kjøper fra England? Noen som vet?
Gjest Gib Skrevet 2. desember 2002 #2 Skrevet 2. desember 2002 Du kan spille spill fra den regionen konsollen din hører til. Mener at europa er en egen region så da burde du kunne spille spill fra england. Du kan forøvrig lese litt mer on dette her http://www.xbox.com/no/support.htm Gib
Gjest Cruella Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 Hvis du cracker maskinen din, kan du spille fra alle soner. Men det er det vel ingen som driver med?!
Gjest Gib Skrevet 4. desember 2002 #4 Skrevet 4. desember 2002 Hvis du cracker maskinen din, kan du spille fra alle soner. Men det er det vel ingen som driver med?! Det heter ikke cracke..det heter modde Å det må vel være lov eller ???? Er ganske dyrt foresten, tror det koster ca 800,- for chipen du trenger + arbeid å montere den inn om du ikke kan gjøre det selv. En annen fordel med modd er at du kan spille backuper av spillene dine om du skulle føle behov for å gjøre det. Tror ikke jeg skal tøye det lengere nå Gib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå