Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva spray tannen de bruker i big brother heter? Og dessuten, dere som bruker spray - hvor står dere og sprayer dere? Dusjen? Må jo bli brunt over alt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

http://www.tancan.se/

akkurat nå bruker jeg noe dritt dårlig skum tan fra h&m :kvalm:

tenkte å kjøpe fra tancan jeg også, hvis ingen har noe stygt å si om produktene da...

Endret av Thalassa
Skrevet

Jeg har prøvd det. Søl og klin. Vanskelig å få jevnt,og hele badet blir brunt. Jeg kastet den, og gikk tilbake til St.Tropez. Beste som er!

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg syns spray tan generelt er noe dritt.

Holder meg til krem eller evt. skum.

Skrevet

helt enig. st.tropez er superbra!!! blir sinnsykt brun og veldiig jevnt. :dusje:

Skrevet

grunnen til at de big brother folka blir brune er fordi de sprayer på i ett sett. hele tiden. man ser jo hvor stygt det blir og hvor ujevnt det ser ut etterpå.

Skrevet
helt enig. st.tropez er superbra!!! blir sinnsykt brun og veldiig jevnt. :dusje:

Og hvor kjøper man st.tropez?

Skrevet

Synes det ser utrolig fake og skjoldete ut, og kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen ønsker å bruke noe som gjør at man blir SÅ brun. Ser rett og slett latterlig ut, på samme vis som de som kliner for mye brunkrem i fjeset.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

men jeg har iallefall ikke lyst til å se ut som hun Wenche i bb, hun så jo ut som en neger og hun brukte st. tropez... jeg vil at det skal se naturlig brun og fint ut.

www.lookfantastic.com har st. tropez iallefall.

( ikke at jeg har noe imot negere, men hvite mennesker med så brun hud ser bare ikke bra ut.)

Endret av Thalassa
Skrevet

Jeg fikk tancan i posten i går.

Jeg påførte på magen og beina, bar for å prøve den.

Ble knallbrun!! Det ser ut som jeg har vært en måned i syden! Men fargen ble fin og jevn.

Jeg vil ikke bruke det i ansiktet med det første i hverfall.

www.tancan.se

Her koster en boks 199,-

Gjest Gjest_Amanda_*
Skrevet

Jeg bruker en spray som heter spraytan express og jeg må si meg veldig godt fornøyd med den. Blir brun og fin, og farven er jevnt fordelt.

Jeg kan trygt anbefale denne sprayen, jeg har surfet litt rundt og det beste tilbudet finner dere på www.cosmetic.no

http://www.cosmetic.no/component/page,shop...mart/Itemid,94/

Amanda

Gjest fortvila....
Skrevet

jeg skjønner IKKE at folk ikke blir drit lei av selvbruning.. det er klart det til tider blir velykket.. jeg har brukt det i mange år frem å tilbake... har prøvd det meste.. fra billig til dyrt.. men det blir ALLTID ujevnt eller noe drit på hendene, og når fargen begynner å pile av er det helt grusomt stygt..så litt på den tancan siden, den som de bruker i bb huset..er litt fristende å prøve den, og hører jo st.tropez skummet skal være så bra, jeg har bare hatt kremen å den blir altfor mye styr,ser jo ut som man har tatt jørmebad.. neij huff. men åssen får dere det jevnt på hender og unngår de hvite prikkene på armene å sånn når de piler av???? jeg føler jeg har prøvd alt.. smøre meg å ikke smøre meg.. skrubbe huden å ikke skrubbe huden... dusje, ikke dusje.. jah.. hehehe.. men man ser jo i bb huset også at det til tider er litt sjollete.. men føler de fleste får det greit på på hendene, det får jeg absolutt ikke.. blir aaaaaalltid mørkere på knokene og sånn fks.. jeg har prøvd å bare ha det på en liten stund å vaske av igjen også.. og jeg har vert super nøye.. så skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre.. begynt å sole meg i stedet.. men ikke lyst å få kreft å bli rynkete som 25 åring..

Gjest Jalileh
Skrevet

fortvila:

Jeg tror ikke sånt er til å unngå med selvbruning, men det er lov å håpe på at det kommer noe nyere og bedre.

For å få hendene pene så smører jeg de til sist. Jeg smører de godt, akkurat som jeg skulle tatt på fukt.krem.

Etterpå så bruker jeg st.tropez sin self-tan remover på håndflatene. Stryker over med bomull. Da får jeg normale håndflater og ikke helt mørkebrune. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...