Gjest En gjest Skrevet 1. desember 2002 #1 Skrevet 1. desember 2002 I sommer fikk jeg ordentlig fin brunfarge på ryggen da jeg lå ute i solen, men så ble det en skarp hvit kant der bikinitrusen var. Nå har jeg prøvd flere ganger å ta sol i solarium. Jeg har ligget med baken i været, og snudd og vridd på meg for å så mest mulig sol på. Men likevel så får jeg ikke gjort denne overgangen mykere. Får liksom ikke farge på rumpa. Men ryggen derimot den blir brunere og brunere. :-? Noen som har opplevd det samme? Er det for mye å ta sol 20 minutter en gang i uken ? Har tenkt å slutte når jeg bare får gjevnet ut den skarpe kanten. Vet at det er farlig med solarium også, men det ser for dumt ut med den kanten:( Hilsen en som vil bli brun og lekker over det hele
Cita Skrevet 1. desember 2002 #2 Skrevet 1. desember 2002 Hallo Gjest !! Jo, jeg kan skjønne problemet ditt Men tror ikke at solariumet fjerner "skillet" Du får farge overalt i solariumet, og siden du får det, fortsatt overalt, så ja...du skjønner sikkert..... Litt vansklig å kun få farge på baken. Kjøp deg heller en "Brun uten sol" krem for kroppen, og løs problemet på den måten...Mye raskere resultat også !! Vi får jo ofte høre om skadevirkninger ved bruk av solarium, men 20 min. 1 gang i uken, i en kort periode ??? Det fins andre ting her i verden som skremmer meg mer, for og si det sånn. Lykke til med brunfargen !!
Gjest Kinga Skrevet 1. desember 2002 #3 Skrevet 1. desember 2002 Med den flotte sommerne vi hadde over store deler av landet i sommer, frarådes bruk av solarium sterkt nå på vinterstid. Kroppen har allerede fått mer enn nok stråling i løpet av sommeren. Om allikevel rumpen er så viktig å få brun, bruk fuktighetskrem før og etter, eller solkremer beregnet for solarium tilsatt karoten. Dekk til ryggen. Eller bruk selvbruningskrem som nevnt over. Forøvrig opplevde jeg for noen år siden at en ung gutt (19 år) ble innlagt på sykehus her i byen for hudkreft som hadde spredd seg til indre organer. Det hele begynte med at han oppdaget blod på t-skjorten sin. En føflekk på ryggen hadde begynt å blø. Ved innleggelse var det allerede for sent; han ble aldri mer enn 19 år. Fremdeles viktig å få rumpen brun? Vibeke
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. desember 2002 #4 Skrevet 2. desember 2002 Jeg blir heller ikke brun, men så tar jeg heller aldri solarium, for da blir jeg bare rød. Men jeg stortrives som lys i huden og mørk i håret
Gjest Kira Skrevet 2. desember 2002 #5 Skrevet 2. desember 2002 Hei! Du er ikke den eneste, jeg lå og stekte meg forrige sommer, smurte på med solkrem. Knæsj rød! :oops: Greit, jeg kan ligge i solen 2-3 timer hver dag og få farge, men får ikke en sånn "fin" brunfarge, men pigmenter bygges opp vet du!
Gjest Kira Skrevet 2. desember 2002 #6 Skrevet 2. desember 2002 Hei! Du er ikke den eneste, jeg lå og stekte meg forrige sommer, smurte på med solkrem. Knæsj rød! :oops: Greit, jeg kan ligge i solen 2-3 timer hver dag og få farge, men får ikke en sånn "fin" brunfarge, men pigmenter bygges opp vet du! - Miamor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå