Jasmin Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Har trålt kjolebutikker de siste dagene... ...utrolig vanskelig å finne lange, klassiske kjoler!! Til slutt har jeg landa litt på en mørk (flaskegrønn), fotsid kjole med tynne stropper, som jeg likte veldig godt.. Kan jeg bruke en mørk-grønn kjole i bryllup i sommer? ...jeg skal være forlover...men, det er ikke et veldig formelt bryllup... Hva kan jeg evt bruke til for å gjøre antrekket litt lettere? Hvilke farger kan passe til (på sko og sjal)..? Jeg er helt grønn på dette området.. :grine2: Kan noen hjelpe meg?
*Emma* Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg syns absolutt du kan bruke den. Men hvis du er i tvil er det vel bare bruden som kan gi deg "fasiten". Tilbehør....hmm...hva med sølv...det er jo popis og ganske kuult...syns jeg ihvetfall
Catzy Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Var i bryllup i går. Opptil flere stilte i sorte kjoler, ikke noe problem der. Så mørk flaskegrønn burde jo heller ikke være noe problem, men du kan jo spørre bruden for sikkerhets skyld, slik Emma foreslår. Fikk samme spørsmål da jeg giftet meg, og hadde heller stusset hvis min alltid sort-kledde venninne hadde dukket opp i pastell enn at hun kom i en pen sort kjole. På den annen side så aner man ikke hva slags bridezilla-tendenser enkelte bruder kan gjemme på, så det kan være greit å spørre. Catzy
Jasmin Skrevet 30. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2006 Har snakka med bruden, nå Hun er jo bare såå enkel å forholde seg til..! "Kom i hva du vil, du! ...bare ikke brudekjole med slør og bukett i hånda..." Så da går jeg nok for den grønne, jeg... ...nå begynner bare peset med å finne tilbehør.... Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå