Gå til innhold

Har du sett denne dokumentaren?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil gi en oppfordring til alle om å se denne her, hvis dere har noen som helst interesse for USA.

Filmen er om 9-11.

Jeg spør meg selv; Er det korrupsjon på høyt nivå? Eller er det dokumentarskapere som er ute etter å manipulere?

Det er en skremmende film på mange måter...

Dokumentar

(Det holder i grunn å se ti minutter innen man skjønner greia, men resten er meget interessant også.)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sett det. Og jeg må si den var tankevekkende.

Alle lyver. Men kan ikke stole på noen lenger.

Jeg kommer aldri mer til å stole på noe som helst før jeg selv har undersøkt alle aspekter av det.

Enkelte ting som påpekes i dokumentaren er så åpenlyse men jeg har ikke sett det før. Det er fordi vi mennesker tror på det vi blir fortalt. For vi har ingen grunn til å tvile. Vi ser det de ønsker at vi skal se.

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro.

Men det var moro å se denne dokumentar.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil gi en oppfordring til alle om å se denne her, hvis dere har noen som helst interesse for USA.

Filmen er om 9-11.

Jeg spør meg selv; Er det korrupsjon på høyt nivå? Eller er det dokumentarskapere som er ute etter å manipulere?

Det er en skremmende film på mange måter...

Dokumentar

(Det holder i grunn å se ti minutter innen man skjønner greia, men resten er meget interessant også.)

Hvis hun her fikk lov til å si det hun visste hadde vi kanskje blitt klokere:

http://www.justacitizen.com/

"Sibel Edmonds, a 32-year-old Turkish-American, was hired as a translator by the FBI shortly after the terrorist attacks of September 11, 2001 because of her knowledge of Middle Eastern languages. She was fired less than a year later in March 2002 for reporting shoddy work and security breaches to her supervisors that could have prevented those attacks. "

Hun har blitt sensurert av Bush-regjeringen, men har 'lekket' endel hint om at flere amerikanske senatorer er involvert, bl.a. Dennis Hastert og Frist.

Pen dame og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...