Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Jeg vil gi en oppfordring til alle om å se denne her, hvis dere har noen som helst interesse for USA. Filmen er om 9-11. Jeg spør meg selv; Er det korrupsjon på høyt nivå? Eller er det dokumentarskapere som er ute etter å manipulere? Det er en skremmende film på mange måter... Dokumentar (Det holder i grunn å se ti minutter innen man skjønner greia, men resten er meget interessant også.)
Eve Luna Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Nå har jeg sett det. Og jeg må si den var tankevekkende. Alle lyver. Men kan ikke stole på noen lenger. Jeg kommer aldri mer til å stole på noe som helst før jeg selv har undersøkt alle aspekter av det. Enkelte ting som påpekes i dokumentaren er så åpenlyse men jeg har ikke sett det før. Det er fordi vi mennesker tror på det vi blir fortalt. For vi har ingen grunn til å tvile. Vi ser det de ønsker at vi skal se. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro. Men det var moro å se denne dokumentar.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Jeg vil gi en oppfordring til alle om å se denne her, hvis dere har noen som helst interesse for USA. Filmen er om 9-11. Jeg spør meg selv; Er det korrupsjon på høyt nivå? Eller er det dokumentarskapere som er ute etter å manipulere? Det er en skremmende film på mange måter... Dokumentar (Det holder i grunn å se ti minutter innen man skjønner greia, men resten er meget interessant også.) ← Hvis hun her fikk lov til å si det hun visste hadde vi kanskje blitt klokere: http://www.justacitizen.com/ "Sibel Edmonds, a 32-year-old Turkish-American, was hired as a translator by the FBI shortly after the terrorist attacks of September 11, 2001 because of her knowledge of Middle Eastern languages. She was fired less than a year later in March 2002 for reporting shoddy work and security breaches to her supervisors that could have prevented those attacks. " Hun har blitt sensurert av Bush-regjeringen, men har 'lekket' endel hint om at flere amerikanske senatorer er involvert, bl.a. Dennis Hastert og Frist. Pen dame og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå