Gjest King James II Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 (endret) Dette diktet her må vere det mest elendige som noen gang er skrevet Jeg vandrer i mørket Jeg ser mot lyset Døren er åpen Men jeg våger ikke tre inn Jeg liker meg i mørket. Mitt sinn er kaldt. Jeg ser mot lyset og snur meg vekk Dette diktet må da vere det verste som noen gang er skrevet. Endret 29. april 2006 av King James II
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg skjønner svært sjeldent slike poetiske dikkedarier av dikt.Dette var inget unntak...
*nora* Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Synes absolutt ikke det er det verste diktet jeg noen sinne har lest. Syns egentlig det er et dikt til ettertanke, og som kan tolkes på flere måter. Dette diktet under, derimot, kan muligens være det mest elendige som er skrevet... Under trappa ligg hunden Den er ikkje heilt vaken og veit ikkje at ute er det nydeleg solskinn Synd, for hunden elskar solskinn.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Nei jeg synes ikke det var noe dårlig dikt jeg
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes ikke diktet *Nora* la inn heller var dårlig. Her var det også rom for flere tolkninger.
Gjest King James II Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Vel jeg må si meg uenig..Synes det er dårlig. Det med hunden var mye bedre en det jeg skrev
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2006 #9 Skrevet 29. april 2006 Det ante meg. Jeg synes det var fint.
Gjest King James II Skrevet 29. april 2006 #11 Skrevet 29. april 2006 Det ante meg. ← hvordan ante det deg ?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #12 Skrevet 29. april 2006 Dette diktet må da vere det verste som noen gang er skrevet. Hvem er det som har skrevet diktet? ← Jeg har.... ← Du er litt god da KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå