Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 halla. lurer på om dere pleier å bytte kremer og rensepleie og slikt til ansiktet når det er vinter? Jeg merker at jeg får litt annerledes hud nå enn om sommeren...mere kviser bl.a. Har ganske normal hud, blir ofte litt blank, og sorte prikker på nesa. ellers har jeg ikke ofte kviser..bare av og til. Noen som har noen forslag til ansiktskrem osv. til hverdagsbruk på denne årstiden?? hilsen meg p.s. er 18 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Ja, jeg skifter hudkrem-type på vinterstid. Ikke fordi jeg er plaget med uren hud og kviser - men fordi huden min er mye tørrere om vinteren enn ellers om året. Vår, sommer og høst bruker jeg Clarins fuktighetskrem for normal hud. Om vinteren bruker jeg den som er for tørr hud, den er også en kuldekrem som beskytter huden bedre enn den jeg bruker ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg bruker lite ansikstkrem jeg, men innser at jeg trenger det nå som det er vinter. Har brukt litt forskjellig av de jeg har hatt stående, og det funket fint. Må snart investere i en ny, og da skal jeg satse på en som beskytter litt mot kulde ja. Huda mi er mye tørrere nå enn den har vært ellers i året, jeg tipper dette har med vinteren å gjøre. så ja, det kan nok lønne seg å bytte til kremer for tørrere hud om vinteren. Ellers justerer jeg mer sminken jeg da. Lysere toner for lysere hud. Mørkere dekkkrem og alt det der om sommeren. Det sier seg vel selv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Bruker samme nattkremen og dagkremen som jeg bruker resten av året, men på denne tiden trenger jeg det ekstra mye. Får lett eksem om vinteren hvis jeg ikke bruker noe :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg marinerer trynet mitt i spenol med jevne mellomrom.. Aah, det gjør godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå