Søtpotita Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Lukta på denne idag på eit sånt "lukteark", men fekk ikkje heilt tak i lukta. Er den kanskje litt tung? Skal bestilla abonnement på Woman og der kan eg velga mellom denne, Burberry Brit og Eternity Moment frå Calvin Klein. Har lyst på ein som eg ikkje blir kvalm av...Testa alle idag, men trur heile greia blei rot, og hugsar ikkje kven som er kven...Ein ting er sikkert og det er at eg likte flakongen til Lolita Lempicka KJEMPEGODT Nokon som har nokre synspunkt på desse tre parfymane?
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2006 Kan det forresten stemma at Lolita Lempicka parfymen lukta litt sånn ala offentleg toalett? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Jeg elsker Lolita Lempica, syns den lukter litt lakris,og det syns jeg er deilig. Hvor er det du har funnet det abbonnementstilbudet,forresten? Det kunne jeg også godt tenkt meg å slå til på.
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2006 Jeg elsker Lolita Lempica, syns den lukter litt lakris,og det syns jeg er deilig. Hvor er det du har funnet det abbonnementstilbudet,forresten? Det kunne jeg også godt tenkt meg å slå til på. ← Her er abonnementstilbodet http://womanweb.no/ og så går du på "Abonnement" Men parfymen er ikkje tung, syns du?
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Lolita lukter litt lakris og røde bær. Veldig vanskelig å forklare lukt, men den lukter iallefall ikke offentlig toalett .
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2006 Lolita lukter litt lakris og røde bær. Veldig vanskelig å forklare lukt, men den lukter iallefall ikke offentlig toalett . ← Hehe, det var godt å høyra Raude bær høyrest jo forfriskande ut Men er det ein slik typisk tung parfyme? Som ein kan få hovudverk av? Eller er den meir lett?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #7 Skrevet 29. april 2006 Jeg tror jeg ville kalt den "halvtung" Ikke drepende,men ikke frisk og sprudlende på noe vis heller.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #8 Skrevet 29. april 2006 Den er ikke krydret og tung, men en litt varm og mektig duft. Jeg har hatt Lolita som favoritt i mange år og jeg blir ikke kvalm av den. Noen mener den ligner litt på Angel, men der er jeg uenig. Angel er søtere og den får jeg hodepine av.
Gjest Elfrida Skrevet 29. april 2006 #9 Skrevet 29. april 2006 Jeg syns den er litt musk-aktig også jeg. God parfyme som varer nesten hele dagen, men det er litt lett å få på for mye.
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2006 Sjølv har eg berre sånne "rosa" parfymar, så hadde vore artig å prøvd noko nytt også. Lolita Lempicka verkar å vera litt spesiell, er redd den kan bli FOR spesiell...men flakongen
Søtpotita Skrevet 29. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2006 Musk? Hmm har ikkje vore så veldig glad i det...er musken veldig framtredande?
Gjest Elfrida Skrevet 29. april 2006 #12 Skrevet 29. april 2006 Parfymen blir beskrevet som : exotic licorice and vanilla combined with light greens, florals and musk. Jeg syns ikke musken er veldig fremtredende, den er en del av bakgrunnen og gir dybde liksom?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #13 Skrevet 29. april 2006 Hvis du liker lette parfymer, kan den fort bli for tung for deg, men jeg liker den. Av de tre aktuelle, er det bare Eternity Moment som er i kategorien lett. Burberry Brit lukter søtt av mandel og vanilje, og er en relativt tung vinterparfyme.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. april 2006 #14 Skrevet 29. april 2006 Den er kjempegod, mammas favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå