Gå til innhold

Noen som har erfaring med America's Bridal Discounters?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et veldig bra tilbud på drømmekjolen min hos America's Bridal Discounters (www.bridaldiscounters.com). Jeg lurer derfor på om det er noen som har handlet derfra, og om dette gikk greit? Er litt skeptisk når det gjelder netthandel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre, jeg kan ikke hjelpe deg. Jeg har derimot et liknende spørsmål. Har fått et veldig bra tilbud(under halv pris) på min drømmekjole fra Venus på

http://weddingexpressions.com . Er også veldig skeptisk til å handle kjole på nett. Noen erfaringer??1212[ Dette Innlegg er endret av: Lotte den 2002-03-18 00:59 ]

Skrevet

Hei Sara!

Jeg har kjøpt kjolen min på bridaldiscounters.com! -Jeg fikk også et veldig bra tilbud!

Min venninne i USA har nå fått den tilsendt, så handelen gikk helt fint! Hun sa kjolen var flott, -så nå gleder jeg meg til å få den hit til Norge!

Klem Helenia

Skrevet

Hei Helenia!

Takk for svaret! Det var veldig beroligende å vite at handelen gikk fint for deg og din venninne! Men jeg lurer på en ting til: Fikk dere orginale kjoler eller var det kopier? Jeg har nå bestilt en Maggie Sottero kjole, og fikk siden vite at du helst skulle kjøpe dette merket hos en brudesalong som førte dette merket. Dette fordi det hendte at kopier ble laget... Ble litt redd når jeg hørte dette!

Klem fra Sara icon_smile.gif

Skrevet

Hei Sara!

Jeg har ikke tenkt på om det kan være en kopi -naiv kanskje. Men, men...

Jeg må jo innrømme at bare den er sånn jeg vil ha den, så er ikke merket så viktig.

Hvilken har du bestilt?

Jeg prøver på å legge ved en link til min kjole! -Det er kjole nr. 2 i nedre rekke

http://wedding.weddingchannel.com/fashion/...ride.asp&page=6

1212[ Dette Innlegg er endret av: Helenia den 2002-03-22 19:14 ]

Skrevet

Hei igjen Helenia!

Hvilket merke er kjolen din?

Sara icon_smile.gif

Skrevet

Hei Sara!

Kjolen min er også en Maggie Sottero! -Hun har bare så utrolig mange fine kjoler! -Kjolen din var flott!

Hvis du ser på den linken jeg la ved forrige innlegg så er det kjolen som heter "Janet". -Det er bilde nr. 2 i den nedre rekka!

Klem Helenia

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Helenia, Sara eller noen andre som har bestilt kjole hos ABD!

Jeg har også fått et godt tilbud hos Americas Bridal Discounters på en kjole jeg har veldig lyst på! Det jeg lurer på er om noen av dere kunne fortelle meg litt om hvordan bestilling av kjole går for seg? Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, hvordan jeg fyller ut bestillingsskjema, osv... Betalte dere den prisen dere fikk oppgitt eller kom tollutgifter o.l. utenom? Hvor lang tid tok det før dere fikk kjolene deres? Hvordan oppgav dere størrelse? Er litt usikker på disse amerikanske størrelsene! Håper noen av dere kan svare meg på dette da jeg er ganske usikker på det meste her! Jeg vil så gjerne ha denne kjolen! På forhånd: Tusen takk! icon_smile.gif

Klem fra Krista icon_wink.gif

Skrevet

Skjønner ikke at dere tør å kjøpe brudekjoler på nettet. Da må dere i allefall kunne å sy slik at dere får justert den til deres kropp. En 38-modell kan bli både 36 og 40, avhengig av hvilken sydame som syr den på fabrikken. Er det p.g.a. prisen eller p.g.a. merket dere kjøper i utlandet???

Jeg skjønner ikke hva merket har med kjolen å gjøre. Jeg trodde det var passformen go om du likte kjolen som var det viktigste. Men - noen skal vel ha merkeklær der også - en måte å skjule sitt lille jeg på. Noen har egen sjarm, andre må bruke merker for å vise hvem de er eller hvem de ønsker å være.

Håper det går greit å returnere varene dere kjøper i utlandet, men aller helst håper jeg at det passer. Likevel ser jeg jo at samtlige kjoler som finnes kan kjøpes i Norge også. Bryllupsforhandlerne kan jo bestille over hele verden, men det er klart de blir litt dyrere, for da er momsen og frakten betalt. Service får dere også.

Lykke til med handelen.

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole på nettet, det merket kan ikke kjøpes i Norge, men det var ikke derfor jeg valgte den løsningen.

Grunnen var vel helst at jeg ville spare penger. Og det gjorde jeg, kjøpt en kjole til 12.000 for han 1800 kr.12

Skrevet

Hei Ingrid!

Grunnen til at jeg vil kjøpe fra utlandet er at kjolen min koster 16000,- her i Norge og hvis jeg bestiller den fra ABD får jeg den for ca. 6000,-! Jeg har prøvd denne kjolen i en brudesalong her i Norge og falt pladask for den! Merket hadde jeg ikke hørt om før jeg prøvte kjolen, så det har ingenting med saken å gjøre! Jeg har prøvd mange kjoler etterpå i håp om å finne en som var like fin men ikke så dyr, men det fant jeg desverre ikke! For meg betyr det veldig mye å få ha på seg drømmekjolen på drømmedagen! Jeg tror jeg hadde angret senere hvis jeg valgte en kjole som "bare" var nest best!

Klem fra Krista icon_smile.gif

Skrevet

Hei Ingrid!

Skjønner ikke helt hvorfor du er så opphengt i merket på kjolen...??

Tror ikke så mange er det, det er vel heller det at man finner en kjole man liker veldig godt og så legger man seg på minne hva slags merke det var. De forskjellige "designerene" har jo ofte en stil som går igjen i mange av kjolene.

For min del var det iallefall kjolen som jeg forelsket meg i. -Som jeg sa i et annet innlegg ang. mulig det er etterligninger en får kjøpt over nettet og ikke de "ekte" : -det betyr ikke noe for meg så lenge kjolen er sånn jeg vil ha den!

Klem Helenia

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil dra opp denne linken igjen. Er det noen som kan svare på hvor lang tid det tar når man bestiller kjole på nettet. Og hvor mye må man betale i toll?

Er også litt opptatt av at jeg får en "ekte" kjole. Har prøvd kjolen i Norge, så jeg vet at den passer. Ser ar det er masse penger å tjene hvis jeg tør da...

Else

Skrevet

Jeg lurer også på det samme som deg, Else! Det hadde vert kjempefint hvis noen kunne svare på dette for jeg tør ikke bestille kjolen min før jeg vet litt mer om hvordan dette foregår!

Klem fra Krista icon_smile.gif

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Er det noen som har mottatt kjolen sin? Hvor lang tid etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...