Gjest Epona Skrevet 16. mai 2006 #61 Skrevet 16. mai 2006 Heihei! Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! Klem fra Epona & Knøttet i magen
Gjest Zenta Skrevet 21. mai 2006 #63 Skrevet 21. mai 2006 Innom for å ønske deg en fortsatt koselig søndag. Håper alt står bra til med deg og den lille spiren i magen
Charmina Skrevet 29. mai 2006 #65 Skrevet 29. mai 2006 Så utrolig kos å lese at du er gravid igjen Kjempekoselig! Håper du får et flott svangerskap. Stor klem fra Charmina
Iroim Skrevet 30. mai 2006 #66 Skrevet 30. mai 2006 Innom daboka de for første gang jeg. Er også gravid med termin i januat 2007. Ønsker deg masse lykke til med graviditeten!
Lilletrollet Skrevet 30. mai 2006 #67 Skrevet 30. mai 2006 Hei vennen! Bare innom for å gi deg en kjempe klem jeg! Klem fra Lilletrollet
Kipa Skrevet 10. juli 2006 #69 Skrevet 10. juli 2006 Henter deg fra side 2 for å takke for gratulasjonen! - Moro å være gravide sammen ja! Håper alt er bra!
Gjest Lano Skrevet 10. juli 2006 #71 Skrevet 10. juli 2006 Jeg så ikke dette før nå, jeg, Lillen!!! Jeg vanker ikke sååå mye inne på gravide-bøkene, nemlig. Men jeg synes det var så koselig å følge deg i det forrige svangerskapet, og da er det jo morsomt å følge deg denne gangen også!
Gjest Mayamor Skrevet 11. juli 2006 #72 Skrevet 11. juli 2006 Næmmen. Gratulerer så masse. Utrolig kjekt å se deg igjen her inne. Savner liksom gamlegjengen, men nå er du, Magnhild, Kipa, Furstina, Epona ++ gravide. God nok grunn til å kikke etter oppdateringer her. Har ikke lagt merke til din dagbok før i dag. Håper alt står bra til. Masse klemmer fra Mayamor
lillen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #73 Skrevet 11. juli 2006 Tusen takk til alle som har vært innom boken min siden sist jeg skrev Har vært her jeg også... Ja, jeg har også termin i januar, Xavia Jeg er i fin form og 15 uker på vei, Epica Det står bra til med den gravide, Pondusa Denne boken ble visst helt forsømt stakkar. Håper jeg blir flinkere fremover, for jeg vil ikke glemme denne tiden... Selv om jeg sluttet å amme like før jeg fant ut at jeg var gravid, skylder jeg fortsatt på "ammetåke". Hjernen fungerer ikke som før, og derfor enda viktigere med dagbok. Men jeg har innsett at det i mitt tilfelle nok er "barnetåke", siden det ikke går over - og dermed vet jeg at jeg vil komme til å slite med tåke en god stund fremover. Har ikke tall på hvor mange rundstykker og gryter som jeg har brent etter at jeg ble mamma. Og ikke nok med det, men en kveld for en stund siden kom jeg gående inn i stua, med Hokus - i pysjen - på armen, klar for å si natta til pappan. Pappan så bare forundret ut da han tok Hokus på fanget; "Har du ikke bleie på, lille mann?". Formen er fin, men jeg er fortsatt trøtt og tiltaksløs. Er det meg - eller er det graviditeten? Håper det er graviditeten... Det mest tydelige symptomet jeg har, er kviser. Allerede før positiv test var de på plass i hårfestet, og nå i ansiktet, øvre rygg, og i utrigning. Vakkert, er det! Husker det fra sist også, men husker ikke når de forsvant Siden sist har jeg vært på to UL'er. Den første pga tidligere nevnte (og heldigvis uskyldige) blødning, og den andre på den første offisielle kontroll. Der lå det en liten en og bokset Jeg ble overrasket og rørt, for jeg hadde glemt hvor fantastisk det er å se barnet i magen på UL. Neste UL er 28. juli (17+3), og det er den ordinære. Måtte fremskyndes fordi vi skal reise bort da den egentlig var satt opp, og damen i telefonen mente at det kunne hende det da ble altfor tidlig for ordinær, men er det ikke fra 17 til 19 uker som er vanlig da?? Skal til første jordmortime i august, og neste legetime i september. Etter dette blir det antageligvis tettere oppfølging, som igjen kommer an på psyken og den fysiske formen. Jeg tok eksamen nummer to før sommerferien, og så fikk jeg jaggu meg A på den også Deilig! Jeg følte det gikk bra, men ikke såå bra...og desto mer velkommen var den Håper på å bli helt ferdig før det popper ut et barn, men heldigvis blir jeg ferdig med ett fag om gangen, så om jeg ikke skulle klare det siste, så har jeg bare det ene å ta igjen... Ikveld kommer mamman min på besøk, og jeg og Hokus blir med henne hjem før helgen, mens mannen blir hjemme og jobber og maler Hokus-rom. Godt å slippe å være med på den jobben nå, og supert å komme hjem til ferdigmalt(?) rom... Jeg og Hokus blir sikkert borte en ukes tid, for søsteren min skal også til mamma over helgen Imorgen skal Hokus på kontroll på sykehuset, og der må vi si farvel til en fantastisk barnelege, som dessverre skal flytte Men Hokus fortsetter på kontroller der i noen år til. Æsj, dette ble veldig bla-bla ... Men sånn blir det når jeg har vært borte en stund, og må oppdatere boken litt. Og nå roper Hokus fra sengen sin :-D Lillen 15 uker
Pepita Skrevet 11. juli 2006 #74 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så mye med A på eksamen, fantastisk!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juli 2006 #75 Skrevet 11. juli 2006 Æsj, dette ble veldig bla-bla ... ← Jeg liker bla-bla jeg Grattis med A på eksamen!
Lilletrollet Skrevet 11. juli 2006 #76 Skrevet 11. juli 2006 Å det er så godt å høre fra deg igjen vennen! Jeg har savnet deg ! Koselig å lese om Hokus og Ul og andre ting i livet ditt! Gleder meg til vi sees igjen,(håper det ikke er så lenge til) Stor klem Lilletrollet
liv Skrevet 11. juli 2006 #77 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer med et kjemperesultat på eksamen! Bra og høre at alt er bra med den lille i magen og deg. Ha en fortsatt fin sommer!
Gjest Epona Skrevet 12. juli 2006 #79 Skrevet 12. juli 2006 Kjekt å høre fra deg! Og tenk at du er 15 uker på vei alt! Kjempefint å høre om ULen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå