Gå til innhold

Lillens andre magedans

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner ++, Nea, Capri, Meta, Rosin, Matahari (Det er klart jeg skal skrive om Hokus! Han er jo det viktigste i livet mitt!), Pondusa, Mrs Potter, Zenta, Jolie, Amity, Klips, La Traviata, Aliza, Moon (Takk for sist!), Chiquita, Bizzy, Furstina, MissS, Lovebird, Ionaa, Magnhild, Monja, Zianta, Evil eve, Cappocino (Får ta en tur i boka di, når jeg får bedre tid! Gøy å følge andre i takt, og særlig som har jevngamle barn fra før!), Salamandra (Du er unnskyldt...ikke hver dag man sjekker om det er noen nye dagbokskrivere heller!) og Siam!

Har hatt litt nettid, men ikke så mye om gangen, og derfor har jeg ikke skrevet her... Har egentlig ikke tid nå heller. Men imorgen. Måtte bare innom for å takke for alle de nydelige gratulasjons-hilsnene! :klem:

Lillen

5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt gutten din er Lillen! :hjerter:

Og tenk at han skal bli storebror! Jeg får også to tette barn, og tror det blir kjempebra selv om det nok blir slitsomt også...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, næmmen Lillen!

Nå ble jeg glad!!! Gratulerer!

(jode, supergirls - jeg leser, men orker ikke skrive foreløpig...) :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Innom med en liten onsdags klem til deg!

Skulle ønske du bodde litt nærmere,for nå er jeg 50% sykemeldt,og hadde hatt så lyst til å omgås deg mere!

Jeg får prøve å planlegge en tur til høsten! (forhåpentligvis med voksende mage)

Stooor klem til deg og hokus fra Lilletrollet :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok også slitsomt ja, LaTraviata, men tenk så gøy! Både for oss og barna :klappe:

Tusen takk, Tyttebæret! Godt å se deg :klem:

Veldig veldig synd at vi ikke bor nærmere hverandre ja, Lilletrollet... Men sees snart må vi jo! :Nikke: Helst med mager.

Tusen takk, April! :kyss:

I know, Poebs... :hjerter:

Ble visst ikke tid til skriving før nå...

Livet mitt har blitt travelt og litt mer aktivt siden jeg fikk barn, gitt!

Synes det er noe som foregår hele tiden...

Den fysiske formen min er grei for tiden, bortsett fra et snev av svangerskapskvalme. Og så føler jeg meg en del trøtt og sliten.

Den psykiske formen er ikke helt på topp, for jeg er for tiden veldig bekymret for om den lille Jokus virkelig lever der inne :tristbla: Lørdag hadde jeg en liten blødning (hadde ikke oppdaget den hvis jeg ikke hadde kikket på papiret), og utfloden har etterpå vært litt lysebrunt. Sparsomt, for det er kun på papir, og ikke i trusa.

Er fullstendig klar over at blødninger er normalt i svangerskapet, men jeg relaterer meg jo helst til skrekkhistorier, som f eks det at blødning eller farget utflod kan bety at fosteret dør der inne, og dette blir oppdaget senere på UL. Symptomene mine roer meg bare et lite hakk ned, for man kan jo ha symptomer også når kroppen er gravid med et foster som ikke lever lenger.

Vil absolutt ha UL! I neste uke kan man sikkert se hjerte slå, så da vil jeg! Men så flink som jeg er til å kreve ting, er det ikke godt å vite hva som skjer...

Henvisning fra fastlege til sykehus (de som skal følge meg opp) ble sendt onsdag forrige uke, og har vært på ville veier, og derfor er den sannsynligvis ikke på plass før på mandag. DA kan jeg ringe... :tristbla:

Heldigvis var det fantastisk vær og grilling i helga, som fikk tankene mine litt vekk fra realitetene :icon_smile:

Og så fikk jeg jo A på eksamen (hadde den før påske) :klappe: Veldig fornøyd, såklart.

I helga skal vi dra nordover på konfirmasjon. Lurer på om vi kanskje må vente med å reise til imorgen, for jeg har ikke fått pakket og Mannen er fortsatt på jobb. Og med hensyn til Hokus bør vi være fremme senest kl 19 ikveld, og det ser ikke ut til å gå...

Kommer med oppdateringer etter helgetur, forhåpentligvis med 1 stk UL-time bestilt.

Lillen

6+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære lillen vennen min! NÅ skullle jeg iallefall ha bodd nærmere deg! :klem:

Husk at jeg er her for deg vennen!

Kos og klem :klem: lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Gratulerer med kjempe flott eksamens resultat :) Det er kjempe imponerende :)

Håper du får en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gratulerer med flotte eksamensresultater! :tommelsmil:

Den blødningen du snakker om tror jeg også er helt uskyldig, men jeg skjønner likevel din bekymring. Du sier du skal følges ekstra opp, så da får du sikkert ul tidlig.

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og skal også følges ekstra opp. Faktisk så skal jeg til Riksen allerede om knappe tre uker for første UL. Er veldig spent, spesielt ettersom jeg ikke har et eneste graviditetstegn. Det eneste jeg "har" er en positiv test.

Har du termin i januar du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære deg! :klem:

Håper helgen har vært bra,og at alt er bra med deg og den bitte lille!

Det er så koselig at du er tilbake, men jeg skjønner veldig godt hva du mener med liten tid til å sitte her..er en grunn til at jeg oftest er på side 3 med dagboka mi.. :sjenert: Men det å være mamma er jo det beste og da må man bare kose seg sammen med sine skjønne (rampe- )unger. jeg har i hvertfall en rampeunge...putter hårbørsten min i do og grer seg med den og sånn... :grine2:

Gratulerer med flott innsats på eksamen, du er jammen en flink en!! :klappe:

Klem fra Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen!!! Jeg er aldri her inne lenger - holder hus et annet sted for tida ;)

Men nå fikk jeg det for meg at jeg skulle titte inn her - og der er DU med kjempenyhet! Så artig! Gratulerer så masse. Selv venter jeg nummer to i november. Det blir koselig med to tette, Lillen. Jeg er pseudotvilling sjøl, jeg. Det er fint det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du,Hokus og mannen får en riktig fin 17 mai feiring!

Tenker masse på deg :klem:

Hurra for 17 mai! :flagg::flagg::flagg:

Stoor :klem: klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok måtte til i dag...

Link i signaturen!!

Dessuten så kan jeg :hoppe: :hoppe: litt her når jeg først er her!!

Åååh jeg har mange spørsmål!! :ler: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...