Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Skatten min har ikke kommet fram i posten, jeg har ventet og ventet, og til slutt, blond som jeg er, ringte jeg å ba om en ny en, men den gar ikke kommet til idag heller :hår:

Hva vil skje med meg nå? Tror dere det er greit (om den kommer tirsdag) å levere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Du kan jo ikke straffes for at skatteetaten har somlet...? Ring dem på tirsdag, forklar saken, så ordner det seg nok.

Gjest allium
Skrevet

Søk om utsettelse før fristen har gått ut, forklar at du ikke har fått tilsendt selvangivelsen.

Utsettelse er en ren formalitet, alle som har noe i nærheten av en god grunn får den.

Skrevet

Hvis du går noen dager over så går det helt greit - de har lagt inn slingringsmonn.

Skrevet
Hvis du går noen dager over så går det helt greit - de har lagt inn slingringsmonn.

Tror jeg ville søkt om utsettelse likevel. Om ikke annet så for min egen samvittighets skyld.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Men jeg håpet (og trodde) jeg ville få brevet idag, og idag er det jo lørdag og imorgen er det søndag så jeg får jo ikke sendt de søknad om utsettelse uansett :grine:

Gjest allium
Skrevet
Men jeg håpet (og trodde) jeg ville få brevet idag, og idag er det jo lørdag og imorgen er det søndag så jeg får jo ikke sendt de søknad om utsettelse uansett :grine:

Joda, skriv søknad og dater den idag. Det ordner seg.

Skrevet

Selvangivelsen din ligger inne på www.altinn.no. Hvis du har skattekortet fra 2006 så skal det være en kode der som du kan bruke når du logger deg inn, da skal du kunne levere selvangivelsen der (du kan gjøre alle endringer inne på disse sidene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...