Amanlis Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Er det noen som har vært med på skjult kamera noen gang? Fikk dere vite at det var skjult kamera etterpå?
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg har ikke vært med på det, men jeg har forstått det slik at man må informere de om det før det sendes, er ulovlig å filme andre mennesker og sende det uten tillatelse. Samme som overvåkning på butikker f.eks., det står lapper overalt for å minne folk om at det er kameraer der
Amanlis Skrevet 29. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2006 Jeg har ikke vært med på det, men jeg har forstått det slik at man må informere de om det før det sendes, er ulovlig å filme andre mennesker og sende det uten tillatelse. Samme som overvåkning på butikker f.eks., det står lapper overalt for å minne folk om at det er kameraer der ← Ja, det var vel egentlig det jeg lurte på. Vet at det ikke er lov.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Jeg tror jeg ble forsøkt lurt en gang. Det var gratis smaksprøver på en eller annen eksotisk frukt i en matbutikk, men jeg er oppvokst i et annet land og kjente godt til den frukten og så med en gang at det ikke var det som lå fremme. Dermed smakte jeg ikke på hva det nå var. (Jeg tror kanskje det var rå potetbiter.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå