Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Skal i konfirmasjon neste helg, og er usikker på hva jeg skal ha på. Til begge antrekkene skal jeg ha en brun topp og brune sko. Det ene antrekket ("det blå") er en drakt fra Mango, litt "Jackie O". Det andre ("det rosa") er et skjørt fra Anna Sui og en jakke fra H&M.

Er en gutt som skal konfirmeres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vnskelig å se på de bildene, men jeg likte det blå best.

Gjest Georgette Nanty
Skrevet

Jeg synes de så litt for Nille ut for min smak. Jeg vil anbefale deg www.victoriassecret.com

De selger klær der også. ;)

Georgette

Gjest gjest1
Skrevet

Synes begge var fine jeg, men tror jeg ville gått for det rosa.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg synes de så litt for Nille ut for min smak. Jeg vil anbefale deg www.victoriassecret.com

De selger klær der også. ;)

Georgette

Nå er det vel forskjell på bilder tatt i et studio kontra bilder tatt med mobil hjemme ;)

Fine klær hos VS ja, men et skjørt fra Anna Sui er vel ikke helt på jordet det heller.

Sånn som dette antrekket: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...IZZZ&rfnbr=2253

kommer på litt over 1000 kroner, det er under halvparten av hva mitt skjørt kostet; og jeg antar du er en som liker dyre og eksklusive ting. Således kan jeg ikke helt forstå hvorfor du heller foreslår ganske billige klær fremfor designerklær.

En av ditt kaliber burde jo heller anbefalt meg en klassisk Chaneldrakt :)

Gjest Georgette Nanty
Skrevet

En av mitt kaliber tviler på at du har råd til en klassisk Chaneldrakt. ;)

Georgette

Gjest Gjesta
Skrevet

Georgette

*og dermed ble mine mistanker bekreftet*

Gjest gjest1
Skrevet

Georgette

Det må du gjerne tro :) Hva ligger de på i pris?

Jeg prøvde en kjole fra D&G samt en drakt fra Valentino i fjor vår, og min far var villig til å gi meg disse :)

Skrevet
Det må du gjerne tro :) Hva ligger de på i pris?

Jeg prøvde en kjole fra D&G samt en drakt fra Valentino i fjor vår, og min far var villig til å gi meg disse :)

At din far har råd er ikke det samme som at du har råd...

Gjest gjest1
Skrevet
At din far har råd er ikke det samme som at du har råd...

Det kan også bety at jeg får det jeg peker på og er særdeles bortskjemt, samt at jeg er berettiget til arv

Skrevet

Skjønner det, Frysepulver. Jeg synes bare det var en idiotisk kommentar (og idiotisk å henge seg opp i hva Georgette sa i utgangspunktet).

Gjest gjest1
Skrevet
Skjønner det, Frysepulver. Jeg synes bare det var en idiotisk kommentar (og idiotisk å henge seg opp i hva Georgette sa i utgangspunktet).

Det kan du få lov til å synes, men så skjønner jeg kanskje hva som foregår her og det gjør kanskje ikke du? :klø: Ikke vondt ment, men det er en greie som har blitt diskutert mye her i flere år

Skrevet

Jeg har vært her i flere år jeg også, så jeg tror nok jeg vet hva (hvem) du snakker om...

Gjest Betty Boop
Skrevet
Litt vnskelig å se på de bildene, men jeg likte det blå best.

Høyreklikk og åpne i nytt vindu så får du et større bilde.

Jeg synes den rosa var søtest. Spesielt med brun topp inni. :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Stemmer for det rosa. Det passer fint til brunt også.

Nydelig skjørt, forresten!

Gjest gjest1
Skrevet
Nydelig skjørt, forresten!

Jeg vet det :) Er så glad i det, men er jo nesten redd for å bruke det :ler: Tør ikke bruke det i fylla blant annet. Er endel løse tråder (pga teit stoff i pynten), så vil ikke vaske det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...