Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Jeg vurderer å kjøpe blush, men vet ikke om jeg skal velge en fra Chanel eller YSL. Hvilken anbefaler du? Jeg har en gammel en fra Dior nå, hvordan er disse i forhold?
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Chanel. De har de beste rougene som finnes De runde er bedre enn de firkantete. Jeg liker ikke YSL noe særlig, mest pga av parfymen som de bruker. Rougen lukter sterkt, av type gammel-dame..
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Har sett på et av de firkantede fra Chanel som het Tea rose. Har de runde de samme fargene? Hva er egentlig forskjellen på de runde og firkantede?
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Har sett på et av de firkantede fra Chanel som het Tea rose. Har de runde de samme fargene? Hva er egentlig forskjellen på de runde og firkantede? ← De har ikke samme farger nei... Hva som er forskjellen vet jeg neimen ikke Men jeg likte ikke de firkantete like godt som de runde. Innbiller meg at de runde er mer hardpresset, men om det stemmer vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå