Gå til innhold

fortolling hos Essentialdayspa!

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Mottok hentelapp i fra Essentialdayspa nå nettopp.

Bestilte ny foundation og warmth. Den har blitt fortolla og det har jo aldri skjedd før.

Noen som har opplevd dette? Har de slutta å skrive ned verdien nå, eller?

Surt å måtte betale 160 kr for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært mange tråder her om at de har sluttet å skrive ned verdien.

Gjest Jalileh
Skrevet
Har vært mange tråder her om at de har sluttet å skrive ned verdien.

Ååh..det visste jeg ikke. Vet du om et annet sted bortsett i fra LF som skriver ned verdien? :)

Skrevet

Nei, jeg vet ikke om det er noen andre som gjør det.

Skrevet

Rart dette her, hvorvidt EDS skriver ned verdien virker på meg veldig vilkårlig.

Hentet en pakke fra EDS for tre dager siden, hvor de hadde skrevet verdien - så da slapp jeg unna tollen. Men har bestilt pakker derfra tidligere, hvor verdien ikke har blitt skrevet ned, og jeg har derfor måttet tolle.

Gjest Jalileh
Skrevet
Rart dette her, hvorvidt EDS skriver ned verdien virker på meg veldig vilkårlig.

Hentet en pakke fra EDS for tre dager siden, hvor de hadde skrevet verdien - så da slapp jeg unna tollen. Men har bestilt pakker derfra tidligere, hvor verdien ikke har blitt skrevet ned, og jeg har derfor måttet tolle.

Ja, syns jeg også. Og så irriterendes da...

De har hver eneste gang hvor jeg har bestilt skrevet ned en lavere verdi. Det gjorde de nå også. De skrev den ned til 56CAD i stedet for 78CAD, så sånn sett har de jo vært litt snille, men allikevel...fortsatt ble det jo fortolling. :frustrert:

Gjest Jalileh
Skrevet
beautybridge og colorfulsprinkles

Takk. Da satser jeg på de neste gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...