Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har langt hår som jeg enten ønsker å klippe eller ta permanent. Er dette veldig skadelig? Noen frisøranbefalinger? Hvor dyrt er dette? Ønsker ikke puddel-look, men litt større krøller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt hår takler det helt fint,, tar permanent cirka hver 9. måned og frisøerene sier at det ikke er noe særlig tørt.

Pris varierer veldig, det er kjempedyrt i hippe salonger iallfall. Der jeg tar betalte jeg sist 750 for permanent og klipp, inkl 10% studentrabatt. Men det er i Trondheim da.

Anbefaler iallfall permanent, permanent i dag er ikke som på 80-tallet og ser veldig fint og naturlg ut.

Skrevet

Jeg har også veldig lyst på krøller...

Jeg snakka med en frisør, og hun sa at ettersom håret mitt er sånn passe tykt, risikerer jeg å få kjempestort hår!

Den kjemiske strukturen ville visst gjøre det veldig stort... :tristbla:

Vet ikke om hun har rett, men nå er jeg jo veldig redd for å prøve..!

Skrevet

Jeg vet selvsagt ikke med ditt hår, men jeg har selv veldig tykt hår. Jeg har ikke fått stort hår, tvert i mot, flere forskjellige frisører har satt permantent på meg og godt resultat hver gang.

Men skjønner godt at du ikke tør å prøve når frisøren sier dette til deg. Jeg var selv veldig skeptisk første gangen, hadde hørt alle skrekkhistoriene for å si det sånn, men som sagt, veldig fornøyd.

Skrevet

Har du frisører å anbefale?

Hvor mye betaler du ca for en permanent..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...