Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #21 Skrevet 1. mai 2006 Hvis mannen selv syns den er altfor liten sånn at han får dårlig selvtillit (eller verre - begynner å kompansere med å kjøpe seg en flashy bil eller farlig hund), da er den for liten. I hodet hans.
Gjest Bassanova Skrevet 1. mai 2006 #22 Skrevet 1. mai 2006 Jeg var sammen med en med veldig liten penis, den var på str med lillefingeren min og jeg har små hender. Erigert?!
Tsjopp Skrevet 1. mai 2006 #23 Skrevet 1. mai 2006 Hvis det er deg jeg blir glad i og den sitter fast på deg, er det faktisk helt uinteressant om den er 2,5 cm i lengden og 1 cm i omkrets! (Jeg har aldri målt noen, så jeg aner ikke om jeg foretrekker store eller små...). Hehe, 2,5cm x 1cm høres veldig lite ut! En vanlig pekefinger er vel ca 7-9 cm i lengde og ca 5-7 cm i omkrets Ble bare litt nysgjerrig nå... Bare meg som aldri har nytt medbragt målebånd eller? Har faktisk vært gift to ganger, men både lengde og omkrets er ukjent for meg og ingen av delene var skilsmissegrunn... Hehe, tror nok ikke det er vanlig å ha med nei, men man har ofte en sak hjemme i skuffen som kan minne en del om en penis, hehe..så da måler man den og sammenligner i hodet/med hendene.
Gjest Betty Boop Skrevet 1. mai 2006 #24 Skrevet 1. mai 2006 Hehe, tror nok ikke det er vanlig å ha med nei, men man har ofte en sak hjemme i skuffen som kan minne en del om en penis, hehe..så da måler man den og sammenligner i hodet/med hendene. ← Lommelykt i tilfelle strømbrudd? :klø:
Tsjopp Skrevet 1. mai 2006 #25 Skrevet 1. mai 2006 Lommelykt i tilfelle strømbrudd? :klø: ← Den skal ligge i sikringsskapet
Diana Skrevet 2. mai 2006 #26 Skrevet 2. mai 2006 det vet jeg ikke.... men jeg vet at en penis som er 18 cm er akkoratt passe...
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #27 Skrevet 2. mai 2006 Viktig at vi jenter trener musklene nedentil og da så vi kan ha det godt med små tissetasser og.
tåkedott Skrevet 2. mai 2006 #29 Skrevet 2. mai 2006 jeg foretrekker at de er litt over gjennomsnittet jeg, ikke kjempestore, men sånn at de passer meg... jeg er en av de som elsker å bli bunna, og med en liten så blir det litt vanskelig... hadde engang en ONS der jeg mistet lysten fullstendig da jeg oppdaget at den var like stor og tykk som lillefingeren min (i errigert tillstand!!) men han "hoppet" oppå, og var ferdig på 3 sekunder... jeg la ikke merke til noen ting jeg... foretrekker litt over gjennomsnittet jeg...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #30 Skrevet 3. mai 2006 Når en kvinne må stille disse spørsmålene, så er det på tide å bytte ut partneren: - Er du inne nå? - Er du ferdig nå? - Hva, er du ute?! - Oi, jeg glemte å handle store agurker og bananer i dag! - Jøss, er det mygg her også? Kommer noen av disse utsagnene, bør en nok vurdere å få en mer spennende mann som har utstyret i orden.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #31 Skrevet 3. mai 2006 jeg var sammen med en en gang som hadde veldig tynn. Han drev og fingret meg og jeg ville etter hvert ha mer Så jeg spurte om han kunne ta den inni, og da sier han.."eh..den er inni.."
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #33 Skrevet 19. mai 2006 For meg er en stor og pen penis veldig viktig! Den burde være lengere enn 15 cm... det har noe med hvordan helhetsinntrykket blir..
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 19. mai 2006 #34 Skrevet 19. mai 2006 Det er svært viktig med stor og hvertfall 18 cm og tykk.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #35 Skrevet 20. mai 2006 Min mann har den perfekte penis-størrelse. Jeg er heldig, jeg. Georgette ← eg au!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #36 Skrevet 21. mai 2006 fustagång du he samleie : liden så bare større å større... blir tross alt større i muså åg ittekvert så du blir vandt me dei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå