Gå til innhold

Hva er for liten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mye snakk om at for stor er vondt, og for små er kjedelig her. Hvor stor er en penis som er for liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du ikke skjønner hvorfor han ligger og stønner oppå deg, da er den litt liten.

Skrevet

Jeg vil si fra ca 13 cm og nedover er lite i mine øyne. Da bør den være veldig tykk hvertfall!

Gjest Georgette Nanty
Skrevet

Min mann har den perfekte penis-størrelse. Jeg er heldig, jeg. :hjerte:

Georgette

Skrevet

Når man ikke kjenner om den er inne, er den for liten. Går ikke an å si noe ekskt cm, vel!!! Forskjellig fra kvinne til kvinne hvor følsom man er, også.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Må man ikke være bedøvet i underlivet for å ikke kjenne at man har sex? Jeg mener man kjenner da at man setter inn en tampong. Er det noen som ikke kjenner det?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Må man ikke være bedøvet i underlivet for å ikke kjenne at man har sex? Jeg mener man kjenner da at man setter inn en tampong. Er det noen som ikke kjenner det?

Er man klar og alt det der, så glir vel en penis lettere inn enn en tampong som jo er laget for å suge opp sekret og gjøre det tørt (der det ofte er litt tørt fra før når man skal ha inn tampongen).

Og ja, når man må spørre om den er inne enda, da er den nok litt liten. (Ikke at jeg har prøvd... men man har jo fantasi - og venninner som har prøvd mer enn meg :ler: )

Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange cm en perfekt penis er, men jeg vet at jeg synes at en perfekt en er en god del større (lengre og tykkere) enn gjennomsnittet!

Skrevet
Jeg vet ikke hvor mange cm en perfekt penis er, men jeg vet at jeg synes at en perfekt en er en god del større (lengre og tykkere) enn gjennomsnittet!

Har du målt de penisene så du vet at de er større enn gjennomsnittet?

Hva legger du i "gjennomsnitt"?

Til slutt: Kjenner du forskjell på 2 cm fra eller til?

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Jeg vil si fra ca 13 cm og nedover er lite i mine øyne. Da bør den være veldig tykk hvertfall!

:Nikke:

Skrevet

så dere mener at en på omtrent 8 cm i lengden og 7,5 i omkrets er for liten?

Skrevet

Det er mange flotte menne på 13 cm og nedover.

Gjest Thalassa
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke lengde har en dritt å si, er jo som regel i åpningen og et par cm inn at jenter er følsomme liksom.

Forøvrig har jeg ingen anelse om 7,5 i omkrets er lite eller stort, går ikke rundt å måler, det bryr jeg meg null om de målene.

Gjest Misha
Skrevet (endret)
Helt ærlig så synes jeg ikke lengde har en dritt å si, er jo som regel i åpningen og et par cm inn at jenter er følsomme liksom.

Forøvrig har jeg ingen anelse om 7,5 i omkrets er lite eller stort, går ikke rundt å måler, det bryr jeg meg null om de målene.

:Nikke: Det er viktigere hvordan den blir brukt enn hvor stor den er.

Endret av Misha
Skrevet (endret)

Hvis det er deg jeg blir glad i og den sitter fast på deg, er det faktisk helt uinteressant om den er 2,5 cm i lengden og 1 cm i omkrets! (Jeg har aldri målt noen, så jeg aner ikke om jeg foretrekker store eller små...:ler:).

Ble bare litt nysgjerrig nå... Bare meg som aldri har nytt medbragt målebånd eller? Har faktisk vært gift to ganger, men både lengde og omkrets er ukjent for meg og ingen av delene var skilsmissegrunn...:ler:

Endret av Leo
Gjest Betty Boop
Skrevet
Ble bare litt nysgjerrig nå... Bare meg som aldri har nytt medbragt målebånd eller?  men både lengde og omkrets er ukjent for meg og ingen av delene var skilsmissegrunn...:ler:

:ler: Samme erfaring.

Gjest Gjest
Skrevet
Når du ikke skjønner hvorfor han ligger og stønner oppå deg, da er den litt liten.

:ler::ler::klappe:

Ja, som sist da jeg spurte ham jeg var sammen med: Hva, er det over alt?!!

Når man ikke helt får med seg at mannen er der "inne", og ikke merker noen forskjell på om han er der eller ikke...da kan du si det begynner å bli kjedelig ja.. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Du vil sikkert få mange svar på det, men jeg synes at det blir alt for lite, ja. For akkurat meg er dette en grunn til å ikke bli sammen, fordi jeg ville ikke hatt noe glede av sexlivet.

Men andre jenter liker sikkert små, så det er noen for alle :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er mange flotte menne på 13 cm og nedover.

Det er det vel delte meninger om. Jeg synes det er uakseptabelt med mindre enn 13 cm! Størrelse L og XL er bare helt best. Da merker en at en har en mann tilstede.

Skrevet

Jeg var sammen med en med veldig liten penis, den var på str med lillefingeren min og jeg har små hender.

Men han var veldig flink med alt det andre, så vi hadde fantastisk sex faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...