valentino Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Professsor i psykologi ved Universitetet i Bergen, Frode Thuen, sier til VG at kvinner som har en stor trang til å vise omsorg tiltrekkes av voldsmenn. Jeg påstår ikke at alle kvinner tiltrekkes av voldsmenn, men det er åpenbart at enkelte egenskaper slike menn har er tiltrekkende for kvinner generelt.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Det stemmer nok. Man ser jo kvinner som går fra det ene voldsforholdet til det andre. Noen kvinner klarer faktisk å lage voldsmenn av menn som i utgangspunktet ikke er det.
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Viss du leter, vil du finne påstander om kvinner som tiltrekkes av alt mulig.
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Det kan jo godt være at noen tiltrekkes av voldsmenn. Det ser man jo titt og stadig når Baneheiadrapsmennene b.l.a får "frierbrev" og den slags. Sykt. Heldigvis er det ganske få av dem (håper jeg).
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Professsor i psykologi ved Universitetet i Bergen, Frode Thuen, sier til VG at kvinner som har en stor trang til å vise omsorg tiltrekkes av voldsmenn. Jeg påstår ikke at alle kvinner tiltrekkes av voldsmenn, men det er åpenbart at enkelte egenskaper slike menn har er tiltrekkende for kvinner generelt. ← Leste dette jeg også,men det skinner jo igjennom at det er kvinner som har problemer selv.
Murron Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Det kan jo godt være at noen tiltrekkes av voldsmenn. Det ser man jo titt og stadig når Baneheiadrapsmennene b.l.a får "frierbrev" og den slags. ← Å herregud så sjukt!
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #7 Skrevet 29. april 2006 Å herregud så sjukt! ← Vet. det er helt sykt, men fakta.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #8 Skrevet 29. april 2006 Må være damer mmed utroliiiiiiiiig dårlig selvbilde som tiltrekkes av det slaget der
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #9 Skrevet 29. april 2006 Må være damer mmed utroliiiiiiiiig dårlig selvbilde som tiltrekkes av det slaget der ← Ja, eller en 20 stk løse skruer.
Gjest Georgette Nanty Skrevet 29. april 2006 #10 Skrevet 29. april 2006 Her synes jeg du generaliserer grovt Valentino. Selv er jeg sammen med verdens snilleste mann, som aldri ville krummet et hår på hodet mitt. Som hun over meg her sier - det må være jentunger med ekstremt lav selvtillitt som lar seg kue av slike neandertalere. Mange jenter bør ta mer vare på seg selv og sitt utseende, da vil de møte menn med mer dannelse og sosial intelligens. Da slipper de disse gorillaene som elsker å utøve vold mot sin kjære mens de ser på fotball, raper, drikker øl og spiser peanøtter.
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #11 Skrevet 29. april 2006 Her synes jeg du generaliserer grovt Valentino. Selv er jeg sammen med verdens snilleste mann, som aldri ville krummet et hår på hodet mitt. Som hun over meg her sier - det må være jentunger med ekstremt lav selvtillitt som lar seg kue av slike neandertalere. Mange jenter bør ta mer vare på seg selv og sitt utseende, da vil de møte menn med mer dannelse og sosial intelligens. Da slipper de disse gorillaene som elsker å utøve vold mot sin kjære mens de ser på fotball, raper, drikker øl og spiser peanøtter. ←
Gjest Georgette Nanty Skrevet 29. april 2006 #12 Skrevet 29. april 2006 Jalileh jeg går utifra at du er en av dem som lar seg kue, og gir f*** i utseende? Jeg vil anbefale deg å gå til en hudpleiesalong. De er kjempehjelpsomme og flinke der, og vil få deg på rett spor. Georgette
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2006 #13 Skrevet 29. april 2006 Jeg synes forresten du begynner å bli litt skummel, Valentino.
valentino Skrevet 29. april 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. april 2006 Jeg synes forresten du begynner å bli litt skummel, Valentino. ← Hvordan da?
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #15 Skrevet 29. april 2006 Jalileh jeg går utifra at du er en av dem som lar seg kue, og gir f*** i utseende? Jeg vil anbefale deg å gå til en hudpleiesalong. De er kjempehjelpsomme og flinke der, og vil få deg på rett spor. Georgette ← Så snill du er som gir meg gode råd. Jeg skal følge de. Takk vennen.
Gjest synseren Skrevet 29. april 2006 #17 Skrevet 29. april 2006 For meg er det en gåte at kvinner tiltrekkes av voldsmenn. Regner med at de revurderer sitt syn etter å ha levd tett innpå en voldsmann en stund. Jeg har personlig alltid foretrukket snille og trauste menn jeg da.
Abr@xas Skrevet 30. april 2006 #18 Skrevet 30. april 2006 Ja, det er visstnok svært vanlig at både draps og voldtektsmenn får frierbrev der de sitter bak murene.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #19 Skrevet 1. mai 2006 På samme måte som at mange menn tiltrekkes av hjerndøde høns med pene ansikter og store pupper? Jeg er ikke verken ironisk eller fornærmet, men det blir litt innenfor samme generaliseringen...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå