Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 tenkte spes på en på obs,hugin til 450 kr.noen som har erfaringer med den? evt andre billige på obs?
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg har ikke den du nevnte. Men har en kjempebillig støvsuger. Funker fint den. Men den mangler alle de filtrene og alt det der.
Lassie Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Jeg kjøpte meg nylig en ny støvsuger på Clas Ohlson, var på kampanje til 398kr. Den fungerer veldig bra! Har vært vant til sentralstøvsuger tidligere, og denne nye billige støvsugeren suger inn mye mer enn sentralstøvsugeren som var i leiligheten her. Kjøpte ny støvsuger av den enkle grunn av vi syntes sentralstøvsugeren var elendig..
Spirito Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Både jeg og sambo hadde sånne som hybelstøvsugere, og vi gikk og kjøpte oss en skikkelig dyr støvsuger da vi flyttet sammen.
Gjest Ester Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en Nordica støvsuger, den var billig, men jeg er ikke førnøyd med den. Den er så hard og stiv, både selve støvsugeren, slangen og munnstykkene. Er redd for å lage merker i parketten med den, så den skal ut.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kjøpte meg en Siemens støvsuger til 699,- for ti år siden, og har den enda. Den fungerer som bare det.
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 En billig støvsuger har vært bra nok i massevis for meg. Helt til jeg skaffet meg min egen lille "dyrehage" da trengte jeg en som både tok hårene, og med "air clean" system. Før støvsugde jeg bare annenhver uke eller noe, nå støvsuger jeg ca annenhver/ hver dag. Og da blir slitasjen noe annerledes og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå