Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp investert i Daily Microfoliant og Skin Smoothing Cream fra Dermalogica. Bruker daglig rensen "Special Cleansing Gel" også.

Men på butikken i går fikk jeg prøver på dobbel rens og den nye serien av fukt fra Kanebo (silk et eller annet). Jeg har prøvd kanebo tidligere (men da bare i noen dager) og ikke blitt helt fortrolig med det, av en eller annen grunn. Jeg har normal/blandingshud.

Så spør jeg dere som bruker Dermalogica eller Kanebo. Hvilke er dere mest fornøyd med? Hva er forskjell i resultat osv.

For jeg er så redd for å kjøpe Kanebo, i tilfelle det skulle gi meg mer tette porer. Er ikke spesielt plaget med mye kviser, med en i ny og ne. Likevel føler jeg av en eller annen grunn at jeg vil få mer av Kanebo, og at det er skummelå bruke så mye penger, for så å ikke få nytte av det.

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Dobbeltrensen fra Kanebo bortimot ødela huden min, og det var versjonen for tørr hud. Den er sinnssykt uttørkende, og jeg ble rød og sår. Denne rensen har altfor høy PH-verdi, og ødelegger hudens egen beskyttelseskappe.

Generelt vil jeg vel anbefale Dermalogica. Produktene er milde, har riktig PH-verdi og inneholder ingen stoffer som tetter porene. Selv om Kanebo har fine flasker og føles hi-tech, har de fleste produktene derfra som jeg har prøvd har skuffet stort. Jeg har brukt Kanebo-serier som nå er utgått,blant annet Silk og Bio-Performance, men også Kanebo IB og jeg har også prøvd den nye Sensai Silk-serien, som også tørket ut sinnssykt. Dessuten inneholder produktene mineraloljer, hvis du er redd for kviser og tette porer.

Men Silk Peeling Powder er kjempebra, og mer eller mindre identisk med Dermalogicas Microfoliant. De har også endel andre tilleggsprodukter som jeg liker, men altså ikke den daglige hudpleien derfra.

Skrevet

Jeg har brukt dobbelrensen til Kanebo, gikk tom og kjøpte ikke ny...

Min hud reagerte ikke noe negativt på den.. Men har derimot en annsiktskrem derfra som svei som fy. Den står på hylla og ser fin ut.. Kan godt være produktene er litt sterke eller noe,,?

nå har jeg aldri brukt Dermalogica så sammenligne kan jeg desverre ikke.

Skrevet

Jeg har brukt og bruker fortsatt en del renseprodukter fra Kanebo. Har ikke merket noe problem. (Men har svært lite sensitiv hud, da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...