Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg ganske frustrert. Har endelig kavet meg til å bestille en ID Foundation, og så får jeg ikke betalt. Jeg skriver inn alt rett, men får likevel beskjed om at navnet på kortet ikke er gyldig, selv om alle nummer og sånt er skrevet rett.

Så skulle jeg prøve på e-Bay, og fikk meg konto hos Pay-pal og greier, men så funka ikke det heller. Jeg får beskjed om at passordet er feil (når jeg logger inn på pay-pal). Merkelige greier. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Huff

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er jeg ganske frustrert. Har endelig kavet meg til å bestille en ID Foundation, og så får jeg ikke betalt. Jeg skriver inn alt rett, men får likevel beskjed om at navnet på kortet ikke er gyldig, selv om alle nummer og sånt er skrevet rett.

Så skulle jeg prøve på e-Bay, og fikk meg konto hos Pay-pal og greier, men så funka ikke det heller. Jeg får beskjed om at passordet er feil (når jeg logger inn på pay-pal). Merkelige greier. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Huff

Hvilken type kort er det du forsøker å bruke?

Skrevet

Hvis du bruker et vanlig visa-kort uten kreditt får du ikke handlet hvis det ikke er dekning på kontoen din. Kan det være problemet?

Har ingen forklaring på hvorfor du ikke får logget inn på paypal ;)

Skrevet

Jeg får feil på "name on credit card"

Skrevet

Du har ikke registrert kortet før på en annen PayPal konto?

Kortet er ikke utløpt?(ofte slike små ting man overser)

Ta kontakt med PayPal, evt gå inn på Ebay forumet og spør om råd og vink der.

Skrevet

Stemmer, jeg har nok brukt PayPal til Pureluxe kom jeg på. Men nå har jeg tilbakestilt passordet, så jeg må unansett få et nytt for å kunne logge inn, men nå har jeg ventet på det i to dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...