Majka Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 (endret) Vi har kjøpt og betalt en reise til det o-store utland. Nå driver vi å pønsker litt runt dette med reiseforsikring. Har hørt rykter om at dette dekkes om en betaler reisen med MasterCard. Nå ble reisen betalt med MasterCard, men ikke med et MasterCard kredittkort. Dvs det var et kort til en vanlig kortkonto. Noen som vet hvordan det stiller seg med reiseforsikring da? Banken er forøvrig Sparebank 1, men kortet er gammelt. Endret 28. april 2006 av Majka
LilleMy Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Jeg har kredittkort typen MasterCard, og der er det i alle fall reiseforsikring når en betaler reisen med kortet. Ville spurt banken jeg, i ditt tilfelle.
Majka Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2006 Som sagt er dette et gammelt kort. Siden jeg fikk kortet har gått inn i et større selskap, og jeg finner derfor ikke informasjon om korttypen på nettsidene. Lurte bare på om noen hadde betalt reise med et lignende kort. Skal ringe banken i morgen
jordbær Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Vi har reiseforsikring så lenge vi betaler med eurocard (mastercard)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå