Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Går du med en hemmelig moddelyst i magen? Kunne du tenke deg å løpe rundt og rydde opp?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Jeg svarte ikke pokker! Jeg liker ikke moddene, de ødelegger alltid all moroa! Teitinger!
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Mod? Gjerne, de var stilige! Modde? Vel, det er ikke så viktig for meg å være det at jeg vurderer å skifte kjønn. Hadde jeg derimot vært kvinne og blitt bedt om å være modde, hadde jeg vurdert kjønnsskifte.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Nei, jeg er altfor ofte uenige i avgjørelsene deres til at jeg hadde orket å bruke tid på å krangle om det på modderommet.
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Jeg kunne heller ikke tenke meg å være modde. Jeg mener, jegskulle gjerne hatt de knappene de har. Men ellers.... Tenk å måtte være snill og grei hele tiden......
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 All ære til de som faktisk gidder, men jeg føler de må, som Evelina sier, være snille og greie hele tiden. De må liksom skjerpe seg. DET er ikke helt min stil
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 All ære til de som faktisk gidder, men jeg føler de må, som Evelina sier, være snille og greie hele tiden. De må liksom skjerpe seg. DET er ikke helt min stil ← Nei, tenk
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 aldri. jeg har vært moderator på trim.no for noen år siden. aldri mer sier jeg. man må være så jævlig politisk korrekt hele tiden og det er kjedelig å rydde opp møkka etter andre.
Gjest Miloine Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Enig med pulver, all ære til de som gidder, men jeg hadde nok takket nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå