Gå til innhold

ville du vært modde hvis du kunne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Går du med en hemmelig moddelyst i magen? Kunne du tenke deg å løpe rundt og rydde opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg svarte ikke pokker! :ironi:

Jeg liker ikke moddene, de ødelegger alltid all moroa! Teitinger! :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet

Mod? Gjerne, de var stilige!

Modde? Vel, det er ikke så viktig for meg å være det at jeg vurderer å skifte kjønn. Hadde jeg derimot vært kvinne og blitt bedt om å være modde, hadde jeg vurdert kjønnsskifte.

Skrevet

Nei, jeg er altfor ofte uenige i avgjørelsene deres til at jeg hadde orket å bruke tid på å krangle om det på modderommet. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kunne heller ikke tenke meg å være modde. Jeg mener, jegskulle gjerne hatt de knappene de har. Men ellers.... Tenk å måtte være snill og grei hele tiden...... :eeeh:

Gjest gjest1
Skrevet

All ære til de som faktisk gidder, men jeg føler de må, som Evelina sier, være snille og greie hele tiden. De må liksom skjerpe seg. DET er ikke helt min stil ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
All ære til de som faktisk gidder, men jeg føler de må, som Evelina sier, være snille og greie hele tiden. De må liksom skjerpe seg. DET er ikke helt min stil ;)

Nei, tenk :ler:

Gjest Cristoph
Skrevet

aldri. jeg har vært moderator på trim.no for noen år siden. aldri mer sier jeg. man må være så jævlig politisk korrekt hele tiden og det er kjedelig å rydde opp møkka etter andre.

Gjest Miloine
Skrevet

Enig med pulver, all ære til de som gidder, men jeg hadde nok takket nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...