Gå til innhold

Aktivitetsdag for AmStaff 2006!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Norsk Terrier klubs aktivitetsdag for Amstaff vil også i år bli arrangert på Follo Brukshundklubb sitt område ved Årungen i Ås.

Årungen ligger ca. 30 min sør for Oslo og ca 45 min fra Drammen via Oslofjordforbindelsen.

Datoen er lørdag den 27. mai.

Følg linken for mer info.

http://www.amstaffnorge.org/aktivitetsdag2006.pdf

Innlegg endret i henhold til reglene om identifisering av personer ved bruk av fullt navn, adresse eller telefonnummer.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

............ synd jeg ikke så denne før i dag............

:(

Jeg og staffen min ville gjerne ha kommet.

Gjest Gjesta
Skrevet
............ synd jeg ikke så denne før i dag............

:(

Jeg og staffen min ville gjerne ha kommet.

Det står jo 27.mai, ikke april. Så du kan fortsatt dra. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Herregud.....jeg er håpløs. Så meg blind på 27. jeg. :riste:

Gjest Ylajali ii.
Skrevet

Aktivitetsdag er morro! Vi kommer i år også. Anbefaler alle, uansett rase å ta seg en tur. Mange hyggelige mennesker, flotte hunder og morsomme aktiviteter.

Skrevet (endret)

Toppers med positiv fokus på "slike" hunder! Skulle bare ønske mange av de som i utgangspunktet er skeptisk til amstaffer kunne dukke opp på dette. Man hører bare om kamphundraser / tidligere kamphundraser når det er noe negativt som har skjedd. Vi må bli flinkere til å få et positivt fokus på "slike farlige raser" (legg merke til ironien... ) Selv har jeg disse skumle huskyene.... Lykke til med arrangementet!

Endret av Ermine
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor kan ikke sånne spennende ting bli arrangert i Trondheim også :sur: Jeg er fasinert av disse flotte dyrene, og kunne godt tenke meg å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...