Laini Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Ja kom til å tenke på ytterklær, kjolen min er strapless så noe rundt skuldrene kan jo være greit om kvelden hvis man skal luftes litt. Det er i Mai på vestlandet så her kan man ta høyde for kaldt vær til sommer.........
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Jeg giftet meg i mai og hadde ikke noe behov for noe utenpå kjolen, enda jeg satt på en taxiholdeplass klokken fem om morgenen i bare straplessen
kitekatt Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 (endret) Ja kom til å tenke på ytterklær, kjolen min er strapless så noe rundt skuldrene kan jo være greit om kvelden hvis man skal luftes litt. Det er i Mai på vestlandet så her kan man ta høyde for kaldt vær til sommer......... ← Jeg har og strapless, og kjøpte meg et pasjminasjal på ebay i ivory, samme som kjolen. Det er noe mer kittfarget liksom, men passer godt. stort og varmt! Jeg røyker, så greit å ha noe å tre over skuldrene når jeg skal ut og "lufte" meg Gå på www.ebay.com og søk på pasjmina og fargen du vil ha, så kommer det opp masse. Jeg ga under 60 kr. for det inkl. porto. Det hadde kostet ihvertfall et par hundre kr. her i butikkene..minst! Endret 29. april 2006 av kitekatt
Gjest Binna Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Jeg vil abefale deg å kjøpe en pashmina i ren ull, finnes ikke i kritthvitt, men i creme. Det gir deg evt litt varme samtidig som det puster, så ikke det blir klamt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå