forelzka Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Helt ærlig: Enn hvis det var din datter som prostituerte seg? Er det også greit?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Helt ærlig: Enn hvis det var din datter som prostituerte seg? Er det også greit? ← Nei, jeg vil ikke at datteren min skal prostituere seg, fordi folk ser ned på prostituerte, fordi det er høy smittefare og et farlig yrke generelt pr. idag. Jeg vil at datteren min skal få seg en statusjobb, derfor er det ikke greit at hun blir prostituert. Men kanskje heller prostituert enn lærer, for å si det sånn.
Gjest LilSweetie Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Nå tror jeg ærlig talt at du lyver. Og at du vet det selv. Se på en liten nydelig jente, og si til deg selv at du heller vil at hun skal bli prostituert enn lærer når hun blir stor. Jeg tror ikke at noen normale mennesker kan klare det.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Jeg er for prostitusjon, og jeg er for at det skal opprettes bordeller
loffen Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Hadde datteren min blitt prostituert vet jeg ikke hva jrg hadde gjort..Det hadde vært helt forferdelig. Jeg er imot prostitusjon, jeg synes det er ekkelt! Hatt en samboer en gang som gikk til prostituerte. Men jeg har selvfølgelig hørt en masse ting som taler for det, både fra prostituerte og andre, og har forståelse for at noen velger dette yrket. (Av de som har et reelt valg..) Det forandrer derimot ikke mitt syn på saken. Jeg synes det er nedverdigende for kvinnen uansett - og ekkelt. ÆSJ! Kunne aldri falt meg inn å dra til Thailand f.eks, hvor det er mer stas jo yngre hora er.(10-11år?)
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 for en idiotisk poll. selvfølgelig er det ikke greit. er du klar over hvor mange kvinner som blir tvunget til å prostituere seg? det er å selge sitt kjønn og det er ikke greit.
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Jeg er for prostitusjon, og jeg er for at det skal opprettes bordeller ← ' jeg håper du kødda nå?hvis ikke så ville jeg kanskje husket medisinene neste gang.
loffen Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 for en idiotisk poll. selvfølgelig er det ikke greit. er du klar over hvor mange kvinner som blir tvunget til å prostituere seg? det er å selge sitt kjønn og det er ikke greit. ←
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 ' jeg håper du kødda nå?hvis ikke så ville jeg kanskje husket medisinene neste gang. ← Nei, jeg kødder ikke. Jeg ønsker ikke restriksjoner på ting, ei heller kjøp og salg av sex. Medisiner? :klø:
loffen Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 ' jeg håper du kødda nå?hvis ikke så ville jeg kanskje husket medisinene neste gang. ←
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Nei, jeg kødder ikke. Jeg ønsker ikke restriksjoner på ting, ei heller kjøp og salg av sex. Medisiner? :klø: ← da regner jeg med at alle disse sexslavene/horene rundt om kring i verden takker deg for dette den dagen du stiller til stortingsvalg. hvorfor vil du ikke ha restriksjoner på kjøp av sex? gir du glaffen i de som blir utnyttet? gir du blaffen i mannfolka som rundjuler horene i tolbugata etter et ligg? det er jo en grunn til at det finnes restriksjoner og de ser du kanskje ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 da regner jeg med at alle disse sexslavene/horene rundt om kring i verden takker deg for dette den dagen du stiller til stortingsvalg. hvorfor vil du ikke ha restriksjoner på kjøp av sex? gir du glaffen i de som blir utnyttet? gir du blaffen i mannfolka som rundjuler horene i tolbugata etter et ligg? det er jo en grunn til at det finnes restriksjoner og de ser du kanskje ikke? ← Jeg akter ikke å bli stortingspolitiker, er så mye å gjøre i en sånn jobb. Nei, jeg gir ikke blaffen, og kan gjerne prøve å hjelpe prostituerte ut av det osv, men jeg vil ikke ha så mange forbud. Joda, jeg ser hvorfor det er restriksjoner på ting, og jeg ser nytteevnen, men jeg ønsker ikke en slik verden
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 hvorfor vil du hjelpe prostituerte ut av det så lenge du ikke vil ha restriksjoner på det? det er meg et mysterium. Jeg akter ikke å bli stortingspolitiker, er så mye å gjøre i en sånn jobb. Nei, jeg gir ikke blaffen, og kan gjerne prøve å hjelpe prostituerte ut av det osv, men jeg vil ikke ha så mange forbud. Joda, jeg ser hvorfor det er restriksjoner på ting, og jeg ser nytteevnen, men jeg ønsker ikke en slik verden ← dette er litt OT men er du for anarki?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 Ååååh.. typisk sånn mann med lite mellom øra, forsøker å finne ut om han kan bli populær ved å komme med sånt feministspy. Ble det ikke noe på deg i kveld? Tillater meg litt personangrep her, siden du tydeligvis ikke går av veien for det samme? Cristoph? Høres tysk ut. Tyskerne har bra horer forresten. Jeg synes Frysepulver sin ide er fin, Bordeller gir bedre muligheter for å bekjempe trafficking, og jeg tror det da er lettere for folk å få seg sex med folk som ikke er importert vare. At noen ikke liker å selge sex er ikke et argument i denne debatten. Hvis horer blir tvunget til prostitusjon, så er det alltid en grunn til at de kan tvinges, og kanskje hadde det lønnet seg å se litt nærmere på akkurat DET. Det er ikke prostitusjonen som er ille da per se, det er f.eks landet vårt som skyver disse illegale horene vekk.
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 (endret) Ååååh.. typisk sånn mann med lite mellom øra, forsøker å finne ut om han kan bli populær ved å komme med sånt feministspy. Ble det ikke noe på deg i kveld? Tillater meg litt personangrep her, siden du tydeligvis ikke går av veien for det samme? Cristoph? Høres tysk ut. Tyskerne har bra horer forresten. Jeg synes Frysepulver sin ide er fin, Bordeller gir bedre muligheter for å bekjempe trafficking, og jeg tror det da er lettere for folk å få seg sex med folk som ikke er importert vare. At noen ikke liker å selge sex er ikke et argument i denne debatten. Hvis horer blir tvunget til prostitusjon, så er det alltid en grunn til at de kan tvinges, og kanskje hadde det lønnet seg å se litt nærmere på akkurat DET. Det er ikke prostitusjonen som er ille da per se, det er f.eks landet vårt som skyver disse illegale horene vekk. ← populær? hvorfor skulle jeg ville bli populær her? jeg er populær. IRL riktig nok.jeg lever for det meste der ute skjønner du, ikke her inne. det finnes helt sikkert andre løsninger for å unngå trafficking. og hvis man unngikk trafficking ved å tillate bordeller så ville det stått en haug med junkie-heads bak som styrte hele greia. og kan du gi meg den grunnen for at noen kan tvinge en annen til å ha sex? jeg kan nemlig ikke se litt nærmere på akkurat DET når du ikke kommer med mer ytdypning enn som så. gå hjem og dupp den litt du nå. du trenger det. Endret 28. april 2006 av Cristoph
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #16 Skrevet 29. april 2006 Er vi virkelig blitt så likegyldig ovenfor verden, at vi nå synes alt er greit og fint, så lenge det ikke angår oss? Så lenge vi ikke kjenner hora, ja da!, da er det helt greit. Dette høres kanskje klisjè aktig ut, men den prostituerte er faktisk noens datter hun også.
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #17 Skrevet 29. april 2006 Jeg er for prostitusjon, og jeg er for at det skal opprettes bordeller ← Enig. Bordeller vil større sikerhet for de prostituerte. De vil ha muligheten til regelmessig testing. Fri bruk av kondomer. De vil slippe å måtte by seg fram bland alle som ikke har noe med dette. Hadde min datter blitt prostituert ville jeg hørt med henne hvorfor. Var det på grunn av diverse problemer ville jeg hjulpet henne ut av dem. Var hun det av egen fri vilje (luksusprostituert f ex) så hadde jeg som mor ikke mye jeg skulle ha sagt.
Gjest d'Arc Skrevet 29. april 2006 #18 Skrevet 29. april 2006 Inge prostituerte - ingen bordeller - ingen ektemenn som kjøper sex - ingen brudd. Ja, jeg vet. En "liten overdrivelse", men jeg har VELDIG lite til overs for prostitusjon.
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #19 Skrevet 29. april 2006 Inge prostituerte - ingen bordeller - ingen ektemenn som kjøper sex - ingen brudd. Ja, jeg vet. En "liten overdrivelse", men jeg har VELDIG lite til overs for prostitusjon. ← Ja håp og drømmer er viktige.
Gjest d'Arc Skrevet 29. april 2006 #20 Skrevet 29. april 2006 Joda. Men nå har jeg ingen håp og drømmer om å få realisert dette. Jeg tror heller ikke null prostitusjon fører til at flere holder sammen. Men jeg skulle nå gjerne sett at prostitusjon ble avskaffet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå