Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg er 19 og bor sammen med typen min som er 23 og vi har det fint sammen. Men så har det seg slik at søstra hans sin type som er 21 er dødsdeilig... Og de skal ligge over til oss i neste uke. De kommer på tirsdag, på torsdag skal typen min og søstra skal besøke ene onkelen deres som er syk. Jeg og hennes type skal være "hjemme alene" fredag og en stund utover lørdag. Skal vise han rundt her og ta han med på utested. Hva om jeg drikker og ikke klarer å styre meg? Han er så vakker. DEN sexy kroppen... Har dere en deilig svoger eller hva det kalles?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Har dere en deilig svoger eller hva det kalles? Glemte å nevne at dette er hovedspørsmåle mitt....
Amalie_85 Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Du får spørre deg selv om det er vært det! Tenk deg hva du kan miste, og om du syns det er riktig! Tenk på alle du sårer!
Murron Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Noen fantasier er nettopp fantasier. Og det er aldri meningen de skal være noe annet heller.. Dette tror jeg det er best du holder for deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Har dere en deilig svoger eller hva det kalles? Skrevet det før og skriver igjen: Glemte å nevne at dette er hovedspørsmåle mitt....
Amalie_85 Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Ok, da kan jeg svare på egentlige spørsmålet. Nei jeg har heldigvis ikke det! Kjæresten min er jo 10 år eldre enn meg, og han er en som kom sent, så søstra hans er jo 10 år eldre enn han igjen, så ho er 20 år eldre enn meg, og er gift med en som da sikkert er 45, så det problemet har jeg ikke
Murron Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Nei jeg har heldigvis ikke det! Kjæresten min er jo 10 år eldre enn meg, og han er en som kom sent, så søstra hans er jo 10 år eldre enn han igjen, så ho er 20 år eldre enn meg, og er gift med en som da sikkert er 45, så det problemet har jeg ikke ←
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Skrevet det før og skriver igjen: Glemte å nevne at dette er hovedspørsmåle mitt.... ← Vanskelig å svare seriøst på "hovedspørsmålet" egentlig, siden det var så mye annet som fanget oppmerksomheten... Svaret er ja, jeg har en sexy svoger, men tanken streifer meg ikke i det hele tatt.. Vil også kommentere det du skriver om at tenk hvis du drikker og ikke klarer å styre deg: Får alkohol deg til å gå over en sånn grense, ja da bør du ikke drikke. Iallefall ikke den helgen. Så enkelt er det.
SniperCat! Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Håper typen din får treffe noen av veninnene til søster'n dah... Det hadde vært knæsjjj..lizzom..
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 har du ikke bedre fantasi enn dette?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Ok, da kan jeg svare på egentlige spørsmålet. Nei jeg har heldigvis ikke det! Kjæresten min er jo 10 år eldre enn meg, og han er en som kom sent, så søstra hans er jo 10 år eldre enn han igjen, så ho er 20 år eldre enn meg, og er gift med en som da sikkert er 45, så det problemet har jeg ikke ← Og menn på 45 kan ikke være sexy? jeg kunne nevnt i fleng, men det er sent og jeg orker ikke tenke... Johnny Depp var den som landet først, uten at jeg måtte tenke så veldig... Jeg har ingen deilige svogere, jeg har to brødre og de har damer... gubben hadde to brødre, men de er ikke deilige. Kunne forsåvidt gjerne ha valgt den ene av dem i stedet for gubben den gangen, men sånn ble det ikke...
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 Nei, jeg har ingen deilig svoger, men det har svigerinna mi.
Amalie_85 Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 Og menn på 45 kan ikke være sexy? jeg kunne nevnt i fleng, men det er sent og jeg orker ikke tenke... ← Det kan de sikkert. Men jeg klarer ikke å se på menn på mins pappas alder som sexy, pappa er 46. Og jeg er bare 21. Blir som om jeg skulle tenkt tanker om pappas venner. Nei takk
Gjest 2324 Skrevet 29. april 2006 #14 Skrevet 29. april 2006 Hva om jeg drikker og ikke klarer å styre meg? Han er så vakker. DEN sexy kroppen... ← Ja hva så om du ikke greier å styre deg, han må faktisk være interessert han også. For å svare på spørsmålet ditt, nei jeg har ikke det.
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #15 Skrevet 29. april 2006 Jeg og den heite svogeren min har oss hver gang vi møtes. Heldigvis har ikke noen andre oppdaget det. Er så deilig og fristende at jeg ikke kan la være. Jeg sier: Gå for det du!
Gjest Madeline Skrevet 29. april 2006 #16 Skrevet 29. april 2006 (endret) Tråden er ryddet og delt. Diskusjonen om "type" er et nedsettende ord, finner dere her. Hannen -mod Endret 29. april 2006 av Hannen
Gjest Bellatrix Skrevet 29. april 2006 #17 Skrevet 29. april 2006 (endret) Ja, jeg har to deilige svogere. Men mannen min er enda deiligere. Dessuten skal svigerinnene mine få ha sine menn i fred. Endret 29. april 2006 av Bellatrix
Gjest Bellatrix Skrevet 29. april 2006 #18 Skrevet 29. april 2006 Vil også kommentere det du skriver om at tenk hvis du drikker og ikke klarer å styre deg: Får alkohol deg til å gå over en sånn grense, ja da bør du ikke drikke. Iallefall ikke den helgen. Så enkelt er det. ← Enig. Oppfører du deg dumt i fylle bør du ikke drikke.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #19 Skrevet 29. april 2006 Nei, har ikke en svoger som er så sexy at jeg tenker på han mer enn samboeren min.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #20 Skrevet 29. april 2006 Nei, jeg har ingen deilige svogere. Men jeg har hatt det, og det gikk ikke så bra, kan du si. Typen min var ikke interessert i å dele meg med broren sin... Blod er tykkere en vann, så dermed røk jeg ut, og de to brødrene er fortsatt venner og godt forlikte, og fikk seg en god latter over billige ryper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå