Laini Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Vi skal få holde snacks selv der vi skal ha bryllupet, hvor mye beregner man?? Lenge siden jeg har satt til livs chips og saltstenger så jeg har ikke peiling på hvor mye jeg skal ta høyde for. Vi blir vel en 70 snacks etende mennesker på kvelden! Tenkte å ha chips, peanøtter og saltstenger.
Laini Skrevet 29. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2006 Får prøve å resonere litt da. Vi kan vel si 7 personer på en pose chips? De eter vel ikke grovt av dette etter middag og kaffe? Så da blir det 10 poser med chips i diverse former, 10 poser nøtter, og 5-6 med saltstenger??? Dipp tror jeg vi dropper!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Får prøve å resonere litt da. Vi kan vel si 7 personer på en pose chips? De eter vel ikke grovt av dette etter middag og kaffe? Så da blir det 10 poser med chips i diverse former, 10 poser nøtter, og 5-6 med saltstenger??? Dipp tror jeg vi dropper!! ← Det hørtes ikkje dumt ut det nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå